Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
FHM har upprepat sin strategi hundratals gånger, och går även läsa på FHM hemsida.
Och det är då inte en flockimmunsitetsstrategi man har.
Dan är historia nu, saknar betydelse för nuvarande händelser.
Men intressant att du är avundsjuk på hans lön, berättar dock inget om COVID-19
Källa på att Dan skulle bli diskare om hade foten.
Jag menar, om helt vanliga forumtyckare som du och övriga nationalister vänder kappan efter vinden och förnekar det ni skrivit för ett tag sen så varför skulle inte husguden Tegnell göra det?
Problemet med ditt sk fakta är att den ändras med tid lite som den passar dig för stunden, för ett tag sen var ju flockimmunitet da shit och vedertagen fakta, men nu sitter ju du och förnekar att vi någonsin siktat på det. Så problemet är inte andras förmåga att ta in fakta, det är snarare att dina sk fakta snarare är dina egna fantasier.
Ja flockimmunitet infinner sig på andra änden men sen har vi ju den där lilla detaljen med hur många man är ok med stryker med på vägen dit. Och det är väl just det vår strategi fått kritik för. Att vara inhuman och offra människor i onödan.
Det här påpekade jag för dig redan i början av tråden Klyban. Men ditt minne är ju väldigt selektivt ibland.
Inte så konstigt att Tegnell & co säger det, då vi aldrig någonsin haft en flockimmunitets strategi.
Fakta är fakta oavsett vad man tycker om fakta, det är därför vi bland annat alla vet vi har misslyckats med skydda de äldre.
Vår strategi innefattar alla i Sverige och inte bara de med virus, och lyfter vi blicken så ser vi samma problem i alla länder som fick en tidigt och hög initialsmitta.
Så du säger egentligen inget med nått som upprepar sig världen över.
En typ flockimmunitet infinner sig alltid efter 2-3-4 år efter utbrottet, sen får man tillbaka viruset i olika varianter efter detta men att inte det drabbar längre på samma sätt.
Dock äldre som inte klarar den allra minsta infektion av någon art, de dör ändå.
Och vi vet redan idag att vaccin inte hjälper alla dessa äldre, det ser vi på tidigare års överdödlighet.
Mitt minne är aldrig selektivt, och saker som jag avhandlat och är självklara och underförstått, det finner jag ingen anledning att upprepa om och om igen som fakta om flockimmunitetstrategin vi inte har, eller ministerstyret vi inte har.
För dessa behöver upprepas så länge någon påstår annat, och vi lärt oss att man skulle mig på upprepa fakta och sen upprepar de själva de felaktiga faktan.
Kanske de testar mitt tålamod, men det vet alla att det är outtömligt som trott att fakta inte har betydelse och som försökt innan.
Jag tycker det är ganska relevant för om dina sk fakta ändras så enomt mycket som att du helt plöttsligt säger raka motsatsen till vad du sagt tidigare så är ju dina sk fakta inget annat än ren BS som du hittar på som det passar dig för stunden.
Nejdå vi har alla förstått att du har en outtömlig tålamod för ditt eget BS. Det är snarare vi andra som är trötta på det.