FDFMGA skrev 2020-05-18 14:49:56 följande:
Jag förlöjligar inte TwoThousands när jag länkar till en tråd där han skrivit flitigt.
Och jag har noterat att han långt ifrån är ensam inom kritikerklustret att ta till paranormala förmågor när de kritiserar Sveriges smittskyddsarbete.
Därmed inte sagt att jag anser att alla kritiker har en ockultistisk ådra, en mig nästående person är mycket kritisk till delar av Sveriges strategi och detta utan att blanda in paranormala iakttagelser i sammanhanget.
Men i princip har du ju rätt - man är bara ansvarig för det man själv ger uttryck för - fast det gäller ju såväl kritiker som kritiker av kritiken.
Nej, du förlöjligar som sagt andra människor som inte lider av psykisk ohälsa men som ändå är kritiska mot hanteringen av pandemin. Och det var givetvis också din avsikt att göra det, precis som det är din avsikt att göra i det inlägg jag nu citerar.
Du missförstod lustigt nog inlägget på samma sätt som klyban gjorde. Jag har aldrig förr sett några som helst likheter er emellan - inspirationen måste sannerligen ha slagit i taket på sistone.