Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Patriot - javisst, sju dagar i veckan!
Nu pratar jag om desinformation Dr Nail skrivit innan i tråden, kanske du missade det.
Dock inte nu längre för nu vet du.
Där kommer det som fm talar om och hur ledsna ni blir när er kritik inte håller för den allra minsta kritik och sen tror ni ad hominen är att diskutera sak och att er kritik blir rätt.
Svaret är den är lika fel som före.
Faktan är vad den är, och bestrider man den utan nått, så ja, då säger man inget.
Och det vi pratar om fm och jag, det är argumentationstekniken och just den du tog upp.
Du trodde vända på frågeställningen gjorde så det blev rätt för dig, en klassisk högerextrem argumentationsteknik.
Det i sig gör inte dig till högerextrem, utan den samlade bilden gör.
Du har fakta som skiljer, nått som du försöker värja dig allt som oftast för.
Felfritt är dina ord inte våra, det finns gott om kritik att dela ut, men den är du inte intresserad av har vi märkt.
Men ja, desto längre det går, desto mer tydligt blir att strategin är rätt, men felfritt är dina ord inte våra.
Det är också ett typiskt sätt och använda, läggar orden i mun på den som såga kritiken som felaktig, och när felaktig kritik har getts.
Ja, jag har argumenterat med dom, och därför jag känner igen mig i det du argumenterar, som en karbonkopia.
Inte jag i alla fall.
Se bara på USA, de kunde inte ens öppna upp sitt land, så slog andravågen till med en tsunamieffektliknande spridning.
Nope, jag ägnar mig å¨t att se hela frågan och inte inbillar mig kompartmentalisering är ett sätt att komma till konsensus, som du förstår virus och dess hantering kan bara skötas genom en konsensus av fakta.
Och vad bättre illustrerar du detta på genom vägra inse spridning var omfattande i Sverige initialt och före vi ens visste det var här.
Det är därför vi sadlade om till den nya strategi så snabbt.
Vända på samma argument och glömma saker, det är precis vad vi pratar om här och en kompartmentalisering i tron det säger nått.
Även undvika saklighet, vilket du bevisligen missat ett gäng inlägg nu.
Fakta, forskning och saklighet är de värsta svärorden som existerar för denna grupp, och kortsiktiga politiska poänger kommer aldrig lösa nått, bara förstöra.
Och kanske det är vad du vill, inte vet jag.
Nått stämmer uppenbarligen inte.
Vad har detta med Dr. kör desinformation ibland?
Mer sällan efter jag påpekat det.
Vilket parti man röstar på är ointressant inför fakta.
Munskydd ger falsk trygghet.
Svenskar diskuterar för nå konsensus, inte hitta på och hoppas på det bästa.
Och då i faktafrågor.
Men och andra sidan så har vi skämt om alla våra grannländer, och samma skämt cirkulerar tillbaka.
Vad berättar detta?
Precis ingenting om Svenskar eller Finländare faktiskt.
Har inget med dataspel och göra initialt, utan ett nöjesfält spel där man har en klubba och 5-7 hål framför sig, där en mullvad sticker upp huvudet och så får man poäng för varje man slår och hinner slå.(För dom är snabba dom rackarna ;) )
Som sen blivit till ett ordspråk att man gör ett arbete på en speciell plats för fixa nått, sen dyker bara problemet upp på ett annat ställe.
Drömde för andra natten sedan starten att man hade fått COVID-19, denna gången rann det ur näsan som en störtflod.
Jo, de har ett annat namn där på dom spelen.
Jag stannar hemma för det mesta och försöker hitta tider att handla då det är minst folk.
Märker att det är fler än jag som tänker så, så märkt att dessa tider kan skilja sig från ene vecka till nästa.
Stå hänga på låset är väl den stund som det är minst folk faktiskt, och kvällstid så ser man ovanligt många storhandla mot innan.