Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Finns det något ställe man kan läsa om mat och COVID-19 och som kollat på det lite djupare?
Finns det något ställe man kan läsa om mat och COVID-19 och som kollat på det lite djupare?
Ämnet är COVID-19, och är underförstått problematik med COVID-19 och mat.
Nu vet du!
Så en COVID-19 smittad kan hosta på ens mat och allt är bra, är det du säger och har du nått och backa upp detta med?
Intressant att du vet vad jag frågar efter och sen substanslöst efter den punkten.
Det är inget svar för min fråga(det är bara en antydan), min fråga är mycket djupare än så.
Jag tar detta som du inte har nått, och det är okey, betyder jag får leta någon annanstans om nu inte någon annan har nått mer detaljerat och problematiken kring maten.
?Jag tycker det är jättebra att man har tagit fram underlaget och sedan behövs en fortsatt diskussion om vad det egentligen betyder. Att man snabbt kommer ner till under r1, till exempel. Den som testar mindre får ju snabbare resultat än den som testar mycket, säger Anders Tegnell?
Vilket märkligt uttalande.
Du har inte det svar jag efterfrågar, jag efterfrågar detaljer.
Så länge det inte läggs fram en forskning som säger man kan stå och hosta på maten och ingen spridning sker, så förblir det en problematik.
Sen hur stor den är, det är vad detaljerna är till för.
Du har inga berättar du för mig.
Serietestarna kanske inte hamnar överst på de som de testar först, utan att man tar förstagångstestar först.
Inte vet jag, men det är en sak det kan betyda.
Och det är väl rätt bra, och lite dåligt kanske, då en dag har de COVID-19 kanske.
Som du förstår, jag efterfrågar detaljer och dessa har du inte har det visat sig.
Men om du kommer med en forskning som berättar en COVID-19 smittad kan hosta på maten och ändå inte
bli smittad, ja, har vi ett svar i detaljerna och det saknas nu.
Och att nått är hopfällt enligt dig, betyder inte jag vet vad det säger och detta är vad jag efterfrågar.
Uppenbarligen har du inget som hjälper mig i frågan, det var ju den detaljen då.
Jag är ledsen för din skull, inte det jag efterfrågar.
Hon berättade att de inte vet helt säkert, för det krävs att någon säger de tror de smittades där.
Och här kommer bradleyeffekten in och ställer till det för oss, då det kräver någon berättar de var "dum nog" och stod och åt julbord i smittotider.
Andra resultat i rapporten gällde utskrivning av IVA-patienter och att få medborgarna att isolera sig, där ligger Sverige uselt till också.