KlantSmurfen skrev 2020-08-10 20:42:00 följande:
De som kommer ihåg mej och vad jag skriver om feminism vet det, det är vänsterns pseudofeminism och genusflum jag kritiserar
Med tanke på att du gillar att fultolka det man skriver för att kunna angripa meningsmotstådaren så du slipper ha en konstruktiv diskussion får du gärna länka till inlägg där jag "gått till storms mot Greta" för att visa att du inte gör som vanligt men magkänslan säger att du inte kommer att länka till några inlägg som bara finns i din fantasi
Däremot har jag har drivit med de som låtsas bry sig för att få 'likes på Facebook', kan inte vara så svårt att skilja på det.
Att vetenskap skulle vara hemsnickrad är också något som du hittat på, vet inte vad det beror på, att du har en preferens för ovetenskapligt genusflum och samtidigt inte är kapabel att ha en konstruktiv diskusssion om det kan ju vara en förklaring till varför det enda "argumentet" du lyckas få till är att håna.
"Jag tycker illa om företeelsen att tilldela folk öknamn.."
Du påstår det men "nyauktoritär" och annat skit du ordbajsar är ungefär som ett öknamn men också med tillhörande åsikter som du tillskriver andra
"Det kunde ju annars verka som att jag tyst accepterar ditt vurmande för att ge folk öknamn."
Vurmande? Det är bara två som fått öknamn, "jag är inte kränkt" är den andra tangentbordskrigaren.
Jag begär inte att du ska förstå skillnaden mellan att ge namn till en åsiktsinriktning/känslostorm och att skapa öknamn för personer.
Du svarade inte på om du vill att jag ska länka till tråden där de nyauktoritära vässar sina tangenter med förslag som Röfven eller Lille Fritjof (Fridolin), Annie Röv, etcetera.
Visst kan jag länka till några av dina inlägg kring feminism, Greta Thunberg och liknande, men är det inte bättre att jag citerar dem i de sammanhang de hör hemma? Om du vill alltså, ska jag i så fall ta med KlunsSmurfen i exempelsamlingen? Den om den vänsterfeministiska Gillettereklamen med vidhängande länksamling är ju inte precis asymptomatisk, utan snarare en del av ett kluster.
Likes har dock en viss anknytning till den här tråden, min uppfattning är att nyauktoritära är mycket frikostiga med Familjelivs varianter, tummen upp/tummen ner. Jag har inte kollat hur det ser ut i den här tråden, men jag skulle gissa att kritikerklustret har gett sig själv många tummar medan de mer sansade möjligen har fått en och annan nedåttumme
Så brukar det åtminstone alltid vara i trådar där nyauktoritära söker gemenskap, och att pangdemismen ofta lutar mot det nyauktoritära är ju den här tråden ett utmärkt exempel på.