klyban skrev 2020-11-23 13:48:05 följande:
Hur kan du missat att vi ska hålla avstånd, har dom inte sagt det över tiotusen gånger än så det fastnat.
Anonym (man) skrev 2020-11-23 13:16:11 följande:
Den ursäkten håller inte längre, vi är på ANDRA vågen nu klyban inte första vågen. Du vet den där som ALLA (utom tegnell) visste skulle komma. Och vi agerar exakt lika segt och lamt som vid första med exakt lika dåliga resultat.
Hur kan du ha misstolka BILDEN i inlägget du kommenterade då enormt mycket? Är du blind och kan bara läsa text? Och det leder till.... om du inte är blind och kan se bilder, hur kan du förvänta dig att någon ska ta dig på allvar när du argumenterar så ofattbart barnsligt?
Intressant att jag inte ens diskuterade det du nu skrev där.
Jag pratade om pandemiberedskap och att ingen budget eller resurser fanns på plats, fast än FHM flaggat för detta i länge länge.
Jo vi har förstått att du är väldigt "selektiv" med vad du diskuterar när det passar dig.... se ovan.
Varför smittspridningen är såpass omfattande nu, det är för att smittan legat och pyrt på mer ställen än i Stockholm.
Samma gamla uttjatade och lika löjlig ursäkter... som sagt, det skitsancket gick man på i första vågen med de håller inte för fem öre för andra vågen som vi VISSTE skulle komma och som vi borde förberett oss för men inte gjorde.
Anonym (man) skrev 2020-11-23 13:19:00 följande:
Allt
Det vet vi redan är felaktigt påstående av dig.
Mm eller hur, för det är ju bara jag som påstår att FHM är ute och cyklar...de har ju inte alls fått massiv kritik både inifrån och från utlandet....Hur är vädret i din fantasivärld förresten?