Pope Joan II skrev 2020-11-01 20:20:10 följande:
Strategin bygger på enskilda människors göranden och låtanden. Gör tillräckligt många som AndreaBD så får vi den situation vi nu befinner oss i.
Du får förstås tycka att det är både förståeligt och förlåtligt men jag gör det inte. AndreaBD tyckte sig dessutom kunna förutsätta att jag uppfört mig som hon själv gjort, när inget kunde vara mer felaktigt än det. Oförskämt och totalt felaktigt! Men det struntar sådana som du i.
"Jaja, det är typiskt igen! Jag har varit super-försiktig och kan vara så gott som säker på att inte ha smittat någon. Du har själv förstås inte handlat vid förkylningssymptom under hela pandemin? Skulle förvåna mig!"
Jaha, vad är då sådana som mig enligt dig?
Har du några belägg för detta du anser?
Här kommer ett belägg för det jag skrev nyss från inlägget citerat ovan...
Padirac skrev 2020-11-01 19:56:33 följande:
Det finns en del i tråden som som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet,
men tyvärr verkar de vara mer intresserade av att diskutera enskilda personers varande och görande istället för Sveriges strategi. Är det inte Tegnell som det var i början så är det tråddeltagare ...
Pope Joan II skrev 2020-11-01 20:20:10 följande:
.....
Du får förstås tycka att det är både förståeligt och förlåtligt men jag gör det inte. AndreaBD tyckte sig dessutom kunna förutsätta att jag uppfört mig som hon själv gjort, när inget kunde vara mer felaktigt än det. Oförskämt och totalt felaktigt!
Men det struntar sådana som du i.
.....