Padirac skrev 2020-10-27 21:27:33 följande:
Det låter som du har hittat en strategi som du tänker ska göra det enklare och lättare för dig - det gör mig faktiskt lite glad. Hoppas den ger mening till ditt deltagande i tråden som går utöver konflikten du har i tråden.
Starten av din och klybans batalj gick mig förbi - det var nyligen jag såg att du refererade till någon gång i augusti.
Men jag tror att du gör dig en otjänst om du tror att den som är mot de personliga påhopp som levererats är mot eller för _någon annan_ bara för det.
Det jag ser skrivet mellan oss är den 25 augusti om ironi och sarkasm- sen är det någonting några dagar senare om att jag vänder på ditt värderande användande av 'märkligt' till hur huvudpersonen i boken jag rekommenderar dig kanske skulle respondera på och använda 'märkligt'
Jag vet inte om det är detta eller om det är någonting annat som får dig att tro att jag stod med och för den oförrätt du anser dig blivit utsatt för från klyban. Du vet - bara för att någon inte håller med så är inte denna person inte nödvändigtvis mot _dig_Det där skulle väl vara mycket lättare att tro på om det vore så att du själv åtminstone en enstaka gång tagit avstånd från något av klybans alla påhopp, upprepningar, galenskaper, felaktigheter, vantolkningar osv.
Padirac skrev 2020-10-27 21:33:37 följande:
Jaha. vilka i tråden skrev det? När?
Finns Jack and Jones på Ullared tror du? Eller var hittar du dessa märken?
Om du inte ens vet det så förstår jag inte varför du alls lagt dig i? Och mycket mindre ändå förstår jag varför du fortsätter försöka insinuera och göra dig lustig över att jag skulle ha kläder från Ullared, vilket naturligtvis är totala falsarier - jag har ju sagt dig att jag inte över huvud taget bevistat stället. Utöver allt det redan sagda så tycker jag för min del att du verkar ha en ännu mer nedlåtande syn på Gekås utbud än vad jag själv har.