Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Jag hade ju en ovanlig infallsvinkel då, vilket som sen neutraliserades.
Men jag stod för den, och försökte förklara den så gott det gick och intresset i tråden var väl inte att man ville diskutera den.
Haha, vi kan bara hoppas vi blir klokare
Absolut, men för att veta hur man ska förhindra det i framtiden måste man ju först vara öppen för att vår strategi kanske var fel för annars kommer man ju bara skita i vad alla tycker och göra likadant igen, eller hur?
Underdödligheten berättar bara en bild om din besatthet av underdödlighet för du och övriga patrioter verkar vara de enda som tjatar er hesa om den. Vi övriga har redan sagt ett par hundra ggr att vi tycker det är bra att färre dör. Att du sen verkar glömma det till ditt nästa inlägg är ju snarare ditt problem.
Hur man förhindrar detta i framtiden, är inget vi behöver engagera oss över med vår nuvarande strategi.
Då det inte har med en strategi att göra som har med att hindra smitta nå in i äldreboenden, utan bara om när vi har en smitta som kom såpass plötsligt i denna omfattning.
Och hur man ska fånga upp det innan det är känt.
Det är du som är besatt, jag säger vänta och se, och vi ser en tendens.
Ja, jag tycker också det är bra att förre dör.
Jag tänker med intresse följa dessa siffror, och vi kommer återkomma till detta ämne var månad är min gissning.
Jag menar du frågar först om hur man förhindrar nåt liknande i framtiden behöver "diskuteras" för att sen påpeka att Sveriges strategi är rätt och behöver inte diskuteras... så hur ska du ha det egentligen?
nejdå, det är ju inte jag som tjatar ihjäl mig om underdödlighet som en repig skiva, det är du.
Att du följer siffror som en hök när det passar dig men blundar hårt och tycker de är irrelevant när det inte passar är ju ingen nyhet. Hur lät det för några månader sen klyban? Var det inte då vi inte skulle stirra oss blinda på siffror eller jämföra?