Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Pope Joan II skrev 2020-10-27 21:09:25 följande:
Några i den här tråden uttryckte sig om att det var felaktigt av pressen när den påstod att det råder riskabel trängsel i Ullared. Det var "överdrivet" mm. Jag antog då att dessa själva varit där eftersom det väl annars - som du ju också påpekade - är svårt att veta om påståendet stämmer eller inte. Av nyfikenhet ansökte jag efter detta om medlemsskap i en Facebookgrupp bestående av människor som åtminstone utger sig för att ha varit på Gekås. De visar bilder, tipsar varandra om "fynd" och talar om varuhuset, trängseln, maten, ställen att bo på osv. Där bekräftades den bild som målats upp av media. Men det är ju bara andrahandsuppgifter som du så insiktsfullt påtalade. Samtidigt framhärdade du i att jag visst det varit på Gekås och dessutom är klädd i kläder som kommer därifrån, och om så varit fallet så borde jag väl haft förstahandsuppgifter vilket du stort grinande flinande ändå slog fast att jag saknade. Ja, jag vet verkligen inte hur du ska ha det. Men jag vet att du tycks tycka att du skriver roligare än vad jag tycker det är att läsa det du försökt få ihop. Jag ber om ursäkt, men det är verkligen totalt ointressant - och då pratar jag förstås inte om din person. Den vet jag inget om och därför påstår jag inte heller att den skulle vara klädd i Jack and Jones.
Finns Jack and Jones på Ullared tror du? Eller var hittar du dessa märken?