Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Du blandar nog ihop det jag sagt med andras fantasier om vad jag sagt, läs om läs rätt, och läs vad som står inte vad du tror står.
Denna grupp är ointresserad av verkligheten om den inte är bra för deras argumentation.
Vilket mitt eviga tjatande om viruset var här tidigt och i en stor omfattning innan vi ens greppa det var här.
De hade en poäng i början och när vi trodde viruset hade kommit nån vecka före restriktionerna och om sadlingen.
Men allt eftersom datumet flyttades tillbaka, desto mindre var de intresserade av den verkligheten och gärna ifrågasäötta den fast än bevisen var till det närmaste man kan komma fakta.
Sett denna typen av argumentation hos hardcore SD och högerextrema, därför jag frågar dom om de är politiskt motiverade, de slår alltid ifrån sig, men ändå regnar det in samma kortsiktiga, kompartmentaliserande och populistiska politiska poängerna som denna grupp alltid använder.
Detta i en fråga som inte går härleda till ett parti eller för den skull Tegnell som är FHM främsta ansikte ut åt, som de tror styr och ställer ensamt på FHM.
Och det roliga är hade vi stängt ned, så hade det varit tvärtom.
Men såklart då hade jag varit på deras sida en bit in pandemin, och nu helt övertyga att stänga ned är fel väg att gå.
Då det finns inget som tyder på att viruset kommer försvinna, utan vi kommer få leva med detta i all evighet.
Framstressade vaccin känner jag en stor tveksamhet till, och jag är verkligen för vaccinationer normalt.
Lite spännande hur man är högerextrem i Sverige om man inte är covidnationalist, samtidigt som det är just högerextrema som applåderar vår hantering i omvärlden.
Finner det värdigt märkligt att argumentationsteknikerna är som en karbonkopia av varandra.
Det är inget du själv har tänkt på och nu du ska hävda du inte är extrem?
Där kommer det som fm talar om och hur ledsna ni blir när er kritik inte håller för den allra minsta kritik och sen tror ni ad hominen är att diskutera sak och att er kritik blir rätt.
Svaret är den är lika fel som före.