FDFMGA skrev 2020-08-21 14:17:35 följande:
Fast bara här på FL så finns det ett flertal teorier kring FHM:s förhållningssätt till munskydd utformade av pangdemisternas skarpaste analytiker.
Bordet är liksom dukat och det är bara att ta för sig efter smak och tycke från det pangdemiska smörgåsbordet.
Det tre vanligaste utgår alla från att FHM vet att munskydd frälser ifrån ondo. En av dem tar sin utgångspunkt i att FHM:s strategi syftar till flockimmunitet, vilket inte kan uppnås om folk skyddar sig med munskydd, en dömer att FHM vill att gamla ska dö så att de kan ersättas med flyktingar enligt det folkutbytesprogram man anser pågår medan en tredje är lite trist såtillvida att den fokuserar på att rigiditet och småskuren stolthet hindrar FHM från att erkänna att munskydd är lösningen.
Endast fantasin sätter gränser för vad man ska plocka för sig från smörgåsbordet, i synnerhet om man undviker att studera smittspridningen i länder med munskyddstvång.
Själv är jag ateist så jag håller mig borta från all religiösa symboler
Naturligtvis. När man är osäker kring något man inte vet mycket om, då överväger man olika möjligheter och teorier. Men det behöver inte covidnationalisterna anstränga sig över; där är allting bergsäkert: fuck you, FHM är bäst!
Det bör dock påpekas att ju mer tvärsäker man är, desto högre risk att man har fel. Men visst har även den covidnationalistiska buffen en rad beprövade klassiker på menyn: "F**ckimmunitet är inte Sveriges strategi.....Men om en månad kommer 135% av Stockholms befolkning ha f**ckimmunitet!". Och varför inte prova den utsökta efterrätten "Sverige hade OTUR"?
Själv ogillar jag sekter och därför avstår från att ansluta mig till en ^^