Pope Joan II skrev 2021-12-02 19:39:19 följande:
Jag citerar för eftervärlden. Så komiskt finner jag detta vara.
Så du kan inte producera ett enda inlägg i vilket det står det du påstår att andra har påstått? Jag tar det som att du hittade på att ett flertal i tråden skulle ha påstått att WHO sagt att "vi skulle ha panik" när de i själva verket återgav exakt vad WHO sagt.
Inte vidare sakligt det du.
Första utvärderingen säger MYCKET mindre sjukhusinläggningar.
FuckGoggleAskMe skrev 2021-12-02 19:54:27 följande:
Att översätta concern med panik blir ganska fel.
Misstänker att du varken har åror, roder, motor eller segel i din båt, och att sjön är isbelagd.
WHO har dock aldrig sagt det du påstod, det vet vi nu när de berättade i veckan att sluta ha panik som du har.
Och nu vid första utvärderingen så berättar man det omvända du försökte påstå.
Och det är det enda vi tar med oss av ditt försök att sprida skräck med en ny mutation, mutationer som alltid avbyter varandra och nuv isar det sig att denna variant är ger mycket mindre sjukhusinläggningarna enligt första utvärderingen.
Kanske du ska nästa gång inte lägga orden i WHO´s mun som inte stämmer, men kanske du nu vill prata om annat.
För nu står vi här med att det du skrev var helt fel i din iver att skrämma folk med denna mutationen.
Återkom gärna när man gjort klart sin utvärdering, men det bästa är att det visar sig att du har fel vid första utvärderingen.
Drottningen1970 skrev 2021-12-02 20:18:18 följande:
Fast de sa de ju inte.
Nä, de gjorde aldrig det, och det är en poäng som inte går ignorera.
Och WHO berättar att detta kommer ta någon vecka till att reda ut, men vid första utvärderingen så berättar man att Omikron mutationen ger mycket färre sjukhusinläggningar.
Kanske är detta mutationen som jag pratade om för år sedan och där den är mer smittsam mutation kommer och som sen är mindre farlig.