Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Det kan aldrig bli en diskussion av det här. Jag kan absolut inte över huvud taget tyda vad du försöker säga med det jag citerat. Det betyder i sin nuvarande form ingenting alls. Det blir inte kommunikation av att man staplar ord på varandra som inte bildar en enda begriplig mening.
Jag pratar om vaccin och dess effekter, du får gärna delta i diskussionen om du vill.
Det handlar fortfarande om samma sak som första gången du skrev utan delta i det du citerade.
Och det komiska vi redan sett denna effekt jag pratar om i en kommun, kanske det blir mer kommuner.
Och blir det så av vaccineringen, så visade det sig det var en korrekt observation och när man har vaccinerat den vuxna befolkningen och hur det skiftar balansen till vem som smittas mer och till förhållande till varandra.
Men såklart, eftersom du inte är saklig, så kommer vi få mer ad hominem och osaklighet samtidigt facit kommer och om det var en korrekt observation.
För mig är det ingen prestige här, utan observera vad fakta tar en.
Och det är galet logisk observation och när man ser till hur många vuxna som är vaccinerade.
Dock vet jag om det blir så att barn blir en mycket större grupp jämfört mot innan och per capita/procent i förhållande, så kommer man tjata om ställen där vuxna inte har vaccinerat sig, och sen tro det är ett argument för de områden där vuxna har vaccinerat sig och där barn står för en ökad andel.
För erkänna om det skulle vara rätt, det vet vi alla inte kommer ske.
Men nu är vi vid dina frågetecken och inga svar, men jag fortsätter JÄTTE gärna och prata om detta kan vara en möjlighet och detta före vi vet.
Dock känns det som sagt vad rätt logiskt med 82,1% en dos och 70,8% två doser på de vuxna.