Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Ren desinformation att påstå att folkhälsomyndigheten, eller för den delen läkare, endast skulle yttra sig om sådant som är bevisat.
Det är ju så att om man förstår detta språket, så vet man om att influensavirus/virus kommer varje år.
Vi intellektuellt förstår såna här saker, så var det aldrig något tvekan.
Men du berättar att du inte har förmågan att förstå det språket, så Tegnell är inte lättförståelig enligt dig då?
Undrar då du verkar inte förstå vad han faktiskt säger och varför han pratar som han gör.
Samtidigt helt betydelselöst idag, för precis allt.
Du får vara lite mer saklig, ingen vet vad du vill ha sagt med detta, har du en politiskt agenda?
För det skulle förklara i praktiken allt.
Varför du berättar att du inte vet vad desinformation är, är det för du bär en själv?
sv.wikipedia.org/wiki/Desinformation
Vad desinformation har med FHM och göra, det är det ingen som ens vet.
Kanske du försöker berätta att du inte förstår FHM, jag förstår, det är ett tufft språk för populister, då orden byter inte mening för någon bara tycker detta.
Och jag har upprepat par av dessa säkerligen 500-1000ggr, feltolkning då.
Om du inte är saklig så säger du inget.
Har du märkt hur man nu börjat pratar om saker som helt saknar betydelse för allt om COVID-19 idag.
Sen perplexande är att så många berättar att de inte förstår det språk Tegnell pratar i sitt yrke, och jag pratar inte om Svenskan.
Det är tokigt många gånger vi fått se de återge FHMN/Tegnell och andra arbetande i COVID-19 pandemin och totalt fel, eller plockar bort allt som stör deras "åsikt".
Jag väntar spänt på om/när det blir en 4:e våg till hösten, och hur osakliga de kommer vara.
Lustigt nog kan man förutspå det redan nu, och det är regeringens fel
För det brukar det vara när det inte är Regeringens ansvar.