klyban skrev 2020-10-21 19:14:58 följande:
Dock var länken om den Svenska strategin och vad denna är, och vi alla inser du inte vill prata om den Svenska strategin.
Frågan är varför du svarar på inlägg som du sen inte vill låtsas om att du svarade på.
Dock handlar detta om en förklaring om vad den Svenska strategin är och i denna länk.
Jaså? Då kan jag meddela er alla om att om ni tittar tillbaka på mina tidigare inlägg, så har jag skrivit massor om vad jag tycker om den svenska strategin och även skrivit om denna länk du tjatar om.
Intressant frågeställning, varför jag svarar på inlägg som jag inte vill låtsas om att jag svarade på ... ja, där hängde jag inte med i svängarna, vi alla frågar oss vad du menar med detta. Borde vara tämligen enkelt att gå tillbaka och se vilka inlägg jag svarat på. Svårt att låtsas som om jag inte gjorde det .... Vi alla inser att denna kommentar är förvånansvärd.
Jaså? Så du menar att länken till studien om internationell media och den svenska strategin, handlar om den svenska strategin, och internationell media? No shit! Så överraskande! Svårt att ta in all denna information, ska sitta och klura på detta i kväll.
I like turtles!
">