Pope Joan II skrev 2021-02-12 12:38:00 följande:
Jag ser att du föredrar att invänta din kognitionsguide och det är inte ett dugg förvånande.
Visst är det lustigt och efterfråga om det är så i Sverige, och sen säga man vet redan om det.
Vad är man här och ställer frågor och sen försöker påstå man redan vet om detta.
Varför visa de Holländska siffrorna och sen undra om det finns i Sverige, och sen när dessa ges så säger personen att de vet jag om och det var det efterfrågade.
Mycket perplexerande, för antingen visste inte h*n om dessa siffror, eller så visste h*n om.
SÅ vilket är det?
FuckGoggleAskMe skrev 2021-02-12 14:04:28 följande:
Den som inte handlade om Sverige? Det var inte så faktabaserat skrivit av dig utan snarast perplexerande. Jag visste inte om det fanns någon detaljerad lista för Sverige, liknande den i NL. Verkar inte finnas någon precis likadan, men sista länken gav ju ganska bra info ändå. Hunden är inte begraven utan springer runt, gläfser och har en väldigt viftande svans. Udda!
Det visade sig att den översikten du efterfrågade fanns, och du berättade detta med och säga att du visste om dessa 4 länkar och bara en var ny.
Så varför ställer du frågor om saker du redan vet att det finns ett svar på och dessa siffror?
Finner det udda och perlexerande.
Då får bestämma dig nu vad som gäller.
Dock så vet du nu att det visst fanns i Sverige, och varför du inte titta efter dom själv är udda.
För det borde varit uppenbart vart du kunde hitta det.