pyssel skrev 2021-02-05 06:45:50 följande:
De "pausade sitt arbete".
Det måste vara symptomatiskt om något.
pyssel skrev 2021-02-05 12:09:03 följande:
Du får vackert läsa innantill.
pyssel skrev 2021-02-05 12:09:44 följande:
Ursäkterna har vi alla redan läst.
pyssel skrev 2021-02-05 12:13:08 följande:
Det blir åter helt relevant att prata om hur något kan vara både höljt och höjt i dunkel.
pyssel skrev 2021-02-05 12:21:00 följande:
Ser att text blir svårt för dig, vilket åter skulle bevisas här ovanför.
pyssel skrev 2021-02-05 12:21:49 följande:
Du har inte skrivit något läsbart i den genren ännu.
pyssel skrev 2021-02-05 17:26:37 följande:
Om det inte framgått att ditt substanslösa pladder är ointressant att diskutera så meddelar jag det igen, med eftertryck.
pyssel skrev 2021-02-05 17:56:05 följande:
Du och det du skriver saknar relevans för det mesta i trpden. Du är helt ointressant att diskutera fakta med då du är väldigt lite bevandrad i både det och dess hantering. Gå och lek med en kamptrasa och någon hund istället. Så blir i alla fall två glada.
pyssel skrev 2021-02-07 17:58:12 följande:
Oj, det där gjorde ont för wikilänkaren Paddy med "den stora skärpan".
Korta paddan däremot, som önskar att han var en äkta påfågel med mer än två halta beundrare, får alldeles strax en smeksam svans med godtyckligt staplade bokstäver uppkörda där solen inte skiner. Till sin förnöjsamhet. Jag kommer väl tillbaka runt 15000, skulle jag tippa på.
pyssel skrev 2021-02-07 18:15:10 följande:
Ibland är lite opolerad uppriktighet helt enkelt värt konsekvenserna. Det är ju minst andra gången den rättfärdige är igång med dylika regelbrytande anklagelser. Det är för mycket styr IRL med pandemin här för att jag ska orka ratta runt flera nick också..
PS. Jag har aldrig ens provat hur det funkar. Tror jag ska testa nu
pyssel skrev 2021-02-07 19:24:50 följande:
Ett tips, klä inte din subjektivitet i spelad objektivitet. Hur "man uppfattas här", eller mer bestämt på den harklande och hummande herrmiddagen, den bollen får du allt behålla då det inte ligger i min strävan att uppfattas på varken det ena eller andra sättet i just den genren. Jag har däremot varit tydlig med att jag vänder mig emot att bli häcklad med påståenden om högerpopulism och vidare ut på extremkanten när jag ägnar mig åt topic.
pyssel skrev 2021-02-07 19:24:50 följande:
Ett tips, klä inte din subjektivitet i spelad objektivitet. Hur "man uppfattas här", eller mer bestämt på den harklande och hummande herrmiddagen, den bollen får du allt behålla då det inte ligger i min strävan att uppfattas på varken det ena eller andra sättet i just den genren. Jag har däremot varit tydlig med att jag vänder mig emot att bli häcklad med påståenden om högerpopulism och vidare ut på extremkanten när jag ägnar mig åt topic.
pyssel skrev 2021-02-07 19:34:10 följande:
Du tappar besinningen alltför ofta för att vara någon som vill och kan dölja det, eller för att någon ska tro på att det inte gör ont när du har fel. Särskilt när du blir en raljant snubbelfot.
Det finns verkligen inget självändamål att dölja irritation på vare sig "Sveriges handhavande" eller bråkstakar som är odelat positiva till allt vad som ploppar ur munnarna på Fohm, men där tycker vi olika om alltihop.
pyssel skrev 2021-02-07 19:58:52 följande:
Du är inte ständigt påhoppad och får dina inlägg galet omtolkade av ett känt nick, så du är inte riktigt i position att uttala dig som en vattenkammad konfirmand om dylika hackspettar och vad jag tycker om dem. Dubbelanonyma högerextrema och/eller kvinnofientliga där jag vet att även du får din beskärda förföljardel, av det första i alla fall, bekommer mig mindre och stämmer bra in på ditt förslag på vilken sophantering de får.
Överlag så får man inte fram något till det kända nicket, i eller ur affekt. Jag har lång erfarenhet.
pyssel skrev 2021-02-08 06:05:30 följande:
Så skulle många oförstående uttrycka sig om trakasserier där skulden välvilligt fördelas lika av de oförstående, för att använda ett snällt ord. Det har ju varit uppe tidigare i tråden vilket fack du hamnar i då, och med vilka, som är medlöpare till män som trakasserar kvinnor.
Nu måste jag undra vad detta har med COVID-19 och göra, för det är väldigt oklart vad exakt du vill ha sagt om COVID-19.
Tror du detta är något du kan utveckla av dessa 15 inlägg som är lite diffusa och otydliga vad de har med COVID-19 och göra?
Jag får nästa känslan att du inte vill delta i vår diskussion om ämnet, eller kan du förtydliga som vi alla förstår vad detta har med COVID-19 och göra?