Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Åtgärder finns redan, gäller bara att du följer dom.
Du bör läsa upp dig om processen hur en lag kommer till, för detta blir till en psuedodiskussion av dig och intetsägande.
Bäst att jag lägger till att den som skrev det var ironisk, och att även jag var ironisk, annars kommer någon här i tråden att anklaga mig för desinformation, någon annan kommer att undra om jag läst smittskyddslagen, någon kommer att förklara att det sa man inte på presskonferensen och dessutom kommer jag att bli informerad om att det inte finns någon flockimmunitet i Sverige, och inte något ministerstyre heller.
P.s. Vilken tur att Sveriges strategi bygger på att folk uppför sig lika ansvarsfullt och lydigt som Morgan J.
Saknar helt betydelse för precis allt, eller är du avundsjuk eller vad beror det på att det är en sak för dig?
Sant, vi har aldrig haft en flockimmunitetsstrategi eller ett mi9nsisterstyre över kommun, landsting och region i tex Stockholm som står för större delen av de dödade i Sverige.
Och ansvaret ligger på just kommun, landsting och region, INTE regeringen.
Regeringen de gör nu istället det jobbet de kan göra, skriva nya lagar, en för pandemin och en för äldrevårdslagen.
Jaha, kommer dock inte ändra en enda sak om COVID-19.