Anonym (haha) skrev 2020-06-01 11:07:36 följande:
Men det var inte med mig du hade den diskussionen!!
Allt jag bett dig göra är att visa var det står??? Nu hänvisar du till en graf, men betyder det då att Tegmark Wisell inte sett den grafen för hon säger ju inte samma sak som du gör?? Hon säger det som citerats här i tråden. KAN och bland annat, så säger hon.
Jag kan ju inte gärna hjälpa vilken upplevelse du har av mig?? Jag SÄGER ju att jag vill att du ska peka ut för mig var det du påstår står eftersom jag själv inte ser det!!!!
Att jag tog upp presskonferensen var ju som en jämförelse att du inte själv i diskussionen med vem det nu var ville göra det du säger till mig att göra!!! Du ville inte lägga tid på att se igenom en presskonferens, du ville få det du ville veta utpekat för dig så varför vill du inte själv göra så för mig när jag nu inte alls hittar det du har hittat????
OM du följer grafen har den bakomliggande studien, som pratar om en sak och genetiken.
Jag kan inte hjälpa dig med denna kunskapslucka du har och när du vägrar ta in den enklare versionerna.
Du har tagit dig till denna punkten, och det finns precis INGENTING jag kan göra åt din ovilja i detta läget.
Återkom gärna när du läst upp dig.
Och som innan, det behövs också studera detta mera, så man får redan på vad de verkliga smittspridarna kom ifrån, som du såg så IT var rätt representerade i början, men den strängen kväste vi till stor del.