Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
FuckGoggleAskMe skrev 2021-11-25 20:24:08 följande:
Språket i sin makt - hahahaha.Moderatorerna godtar tydligen gladeligen att man skriver detta:
Denna retorik påminner om högerextremister, så här brukar nazister säga, detta inlägg påminner mig om ett random inlägg av en högerpopulist en gång i tiden, har du en agenda eftersom du skriver detta, har du återigen glömt att xxx, lustigt att folk som inte bor i Sverige inte förstår att xxx, du har inte förstått att jorden är rund, lustigt att du inte inser fakta och fakta är det jag skrivit i tråden innan, detta måste vara ett ad hominem angrepp eftersom du tycker att jag har fel osv osv.
Att du gett hintar, inte direkta anklagelser mot mig, om att mina åsikter är högerpopulistiska, högerextremistisk, sverigedemokratisk propaganda etc., att Klyban kommer med sina du har glömt etc, att Andrea idiotförklarar en med förklaringar av det uppenbara, etc etc - det tolereras av modereringen här av någon outgrundlig anledningen.
Era otrevliga sätt att skriva är inte att ha språket i sin makt, hahahahahahaha!
Om du tycker så, njut av din stund på jorden, men vi som tar detta seriöst låter oss inte rubbas eller imponeras. Gäsp!
Vill du diskutera annat än ditt somnambula tillstånd, t ex vad du upplever att jag skrivit så fungerar det nog bäst om du citerar mig.
Dina upplevelser verkar lika drömlika