klyban skrev 2020-10-14 17:19:50 följande:
Det är tydligen beräkningar du inte vill kännas vid längre, så ska vi sortera bort det som nonsens eftersom du aldrig klarade av påvisa din poäng
Men varför vill du har dessa beräkningar du så HETT ville prata om innan, men när jag frågade dig vad de var så fick ingen reda på detta.
Så jag gör slutsatsen inget om COVID-19, finns det nått du kan prata om som har med COVID-19 och göra?
Du läser in oförtjänt mycket i en spegling. Men, men, detta råkar vara den hand du blev tilldelad, helt efter egen begäran. Så gnäll nu inte för att det blev ett maratonlopp i terrängen över muterande krumelurer istället för ett sprinterlopp på plan mark. Håll avstånd eller håll ut! Vi har mycket att lära av det här. Det kommer ta flera år innan vi har facit.
Jag diskuterar med dig när du använder rätt pronomen, har ärliga intentioner och för en renhårig diskussion och återger mina utsagor om COVID-19 korrekt. Jag har nya fältobservationer från sjukhusen i regionen och deras skyddsrutiner, för här har det varit både akut och dygnsvård, men det är lönlöst att ta dem här när ens reflektioner blir återgivna som slarvsylta. Bättre du ligger under täcket med dina trådkompisar och busar med din ficklampa.