klyban skrev 2020-12-22 15:19:51 följande:
Att ha fel är inte desinformation, dock har jag inte fel riktigt än, utan jag bara återgav en av vad de tror om denna strain.
Att säga vi har en flockimmunitetsstartegi och sen attackera FHM, det är desinformation och inte som med den nya strainens där en av det man tror är just minste skadlig.
Eller som försöka säga vi har ett ministerstyre och Regeringen ska avgå, och för de folkvalda som sköter vården och har ansvaret är i Stockholm KD.
Det är desinformation, och inte att man teoretisera om skadligheten är mindre och vad de säger i UK.
Kalla viruset för luftburet när det inte är det, och sen attackera FHM/Regering, det är desinformation.
Återge siffror som är uppenbart helt fel, det är desinformation.
Återge att en tro man har om en ny strain, ja, då väntar man på ett slutsvar och till skillnad ifrån vissa, så följer jag alltid faktan.
Tow2Mater skrev 2020-12-21 22:09:23 följande:
Wow! Verkligen? Vad smarta de måste vara som sagt det!
Den där fjädern igen, huh.
Walmart.com -
Walmart.com" />
När man vet garanterat, så kommer man berätta för oss.
Är det nått oklart i den enkla?
Varför är du så ledsen över jag återgav vad man tror om den nya strain i UK?
Du förstår att facit kommer sen?
Vi får se när de har ett definitivt svar, så ingen större hjälp den nya strainen.
Märkt att de försöker förklara bort fiaskot i Stockholm och när ansvaret ligger på kommun, landsting och region och inte på Regeringen.
Verkar finnas en upprördhet att vi har påpekat desinformation som är felaktigt upprepats hundra kanske tusentals gånger.
Och detta försökte man para ihop i vad man tror och hoppades om en ny strain som inte är helt klarlagd ens och att man tror saker fortfarande.
Inser att en del förstår inte ordet desinformation och vad det används till.
Rubrik i Expressen. Den avser inte regeringen utan Region Stockholm.