Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Du får gärna säga till om du har några problem med att förstå statistiken etc, så kan du få hjälp. Du får även gärna säga till om du inte hittar någon lämplig kurs i hur man kan debattera på internet utan att mästra folk och idiotförklara dom. Har man inga argument kan man ju alltid bli otrevlig, men det kanske finns hopp för dig också.
Det kan ju vara intressant med synpunkter som att jag räknat fel, att Storbritannien inte borde ingå i urvalet, etcetera.
Men det är väl som du skriver: "Har man inga argument kan man ju alltid bli otrevlig"
Jag har för övrigt mångårig erfarenhet av debattörer som blir kränkta in i märgen när de inte ostört får kränka andra.
Det här replikskiftet inleddes med att du ifrågasatte klybans påstående att dödligheten i Sverige ligger på ett europeiskt genomsnitt.
Hade du ägnat dig åt argumentation hade du kunnat ifrågasätta varför jag kommer dragande med en EU/UK-jämförelse när påståendet gällde Europa, som omfattar lite fler länder.
Jag skulle ha svarat på det med någon mer eller mindre trovärdig förklaring, men min uppfattning är att du sällan eller aldrig argumenterar på annat sätt än som i inlägget jag svarar på nu.