BF Januari 2021
En tråd för oss som väntar barn i januari!
Plussade idag på BIM -4. Kände att oavsett om det går vägen eller inte är det skönt att ventilera tankar och känslor!
Enligt NC-appen har jag BF 5/1
En tråd för oss som väntar barn i januari!
Plussade idag på BIM -4. Kände att oavsett om det går vägen eller inte är det skönt att ventilera tankar och känslor!
Enligt NC-appen har jag BF 5/1
Nu har jag en fråga till alla igen Jag är så nervös för att något ska vara fel. Har haft mensvärk sen innan jag skulle haft min mens. Jag frågade bm om jag fick göra ett tidigt ultraljud pågrund utav detta, det fick jag inte. Å sen ville vi göra ett kubb-test och det erbjuds inte här om man inte är 35 år gammal.
Man får alltså göra detta privat och betala för det. Skulle ni gjort det? Vi är 30 och 31 år gamla föresten
Hoppar in här. Tror i alla fall att det är positivt.
Grattis! Ser absolut positivt ut, man ser t.o.m. att det är färgat streck på bilden :)
Jag var på hälsosamtal idag, fick lämna ett prov redan idag då jag har struma..
Hoppas innerligt att detta går bra, är så otroligt glad!!
Har bara berättat för två kompisar (och pappan såklart!) och spricker nästan, man vill ju bara skrika ut nyheten!
Jag var på hälsosamtal idag, fick lämna ett prov redan idag då jag har struma..
Hoppas innerligt att detta går bra, är så otroligt glad!!
Har bara berättat för två kompisar (och pappan såklart!) och spricker nästan, man vill ju bara skrika ut nyheten!
Nej det sa hon tyvärr inte..:/ så dubbelkolla med barnmorskan!
Förtjänar gör du absolut! så den tanken ska du släppa direkt :)
Jag är lite rädd för missfall men försöker tänka positivt och bara glädjas åt att man är gravid istället:D
Ser mest fram emot att tala om för min mamma samt sambons mor! Ska bli så roligt att se deras reaktioner
Åh va kul!! Du får skriva hur bästis reagerade sen!
Något kul vill man ju göra! Funderat på om man ska köpa en tshirt med avslöjande tryck och se hur länge det tar innan de lägger märke till den eller kanske en present med en napp i... Man har sett alldeles för många överraskningsvideos..!
Har du något tips kanske?:)
Vi gjorde kub-test med förra barnet, fick betala 2500 kr.