FiaW skrev 2020-11-11 09:35:17 följande:
Är på glukosbelastning idag och har en timmes väntan kvar innan jag kan köra och köpa mat. Såå hungrig nu och så brygger de kaffe och plockar fram frukost till personalen här hos barnmorskan nu, vilket plågeri! Annars har magen växt som den ska och hjärtljuden lät fina :) Blodtrycket var lågt på 96/64 och järn har gått ner till 109, så jag får öka upp till järntabletter varje dag nu istället. Har köpt Helhetshälsas järnsaft så ska börja med den idag också.
Utöver detta är det väl fortsatt svajig sömn, svårt att gå några längre sträckor och så allt det trista med Corona.
Hur har ni andra det? :)
Så mysigt det låter ändå att du fick sitta vid fikarummet så du kunde se det. Jag satt på en hård stol i väntrummet sist och var svinhungrig/ illamående/trött. Kändes som alla andra som väntade satt och stirrade på mig, inbillade mig att det syntes på mig hur jag mådde. Blev därför glad när BM sa att jag slapp denna gången. Slapp undan för att alla värden var bra.
Jag fick hosta (ej covid) så blev så illa tvungen att ta det väldigt lugnt i ett par dagar. Maken fick underhålla dottern i helgen. Men vilken förbättring på foglossningen! Nu har jag jobbat i två dagar och känner att den försämrats. Så ska försöka ta det ännu lugnare än tidigare nu. Skittrist att bara ligga i soffan men gött att inte ha så ont!
Pratade med chefen, nu blir det hemmakontor till BF. Känns tryggast.