Anonym (STOPP) skrev 2020-04-21 01:44:48 följande:
Ja, de verkar vara födda med hybris. Det ska sluta! Beteendet att våldta ska sluta! Och ingenting ska ske för att det ska sluta utan män får ansvara själva över sig själva och sluta. Kan de inte sluta här och nu får de väl gå och skjuta sig själva för att klara av att sluta att förtrycka kvinnan? Massavrättning på dessa män kan ju vara en snabb lösning för de som inte slutar ofreda och börjar respektera gränser. Nej, ordet är nej. Och nu slutar det! Om något genetiskt är fel på dem som gör att de beteer sig efterblivet på bekostnad av kvinnan så bör de låsas in och få vara i bur tills de dör så kan de män som inte har detta gravt störda beteende få vistas i det fria i samhället bland kvinnor. De som ofredar kvinnor måste sluta eller utplånas helt och hållet från jordens yta för allas trevnad. Ingen normal människa ska behöva blandas med de narcissistiska, efterblivna männen som inte respekterar folk och gränser. Massavlivning på de som skickar dic pics, är en bra lösning.
Men nästintill alla män är på detta viset. Troligtvis även din bror, kusin, kollegor och grannar. Om din pappa, morbror, farfar etc är teknisk kunniga för sina generationer så beter de sig kanske också på det viset med dickpicks etc. Vad är planen att världens alla man ska utplånas???
Jag förstår dig verkligen eftersom
jag äcklas av 99,999999 % av alla männen. Tycker du verkligen att alla dina nära och köra som är män ska dödas?
Förlåt men jag tycker inte lösningen skulle vara att män måste utrotas! Det som krävs är förståelse för allas olika natur. Samt att utbilda män, kvinnor och barn i alla dessa saker. Många föräldrar har fel för att de inte lär sina barn att ingen får röra deras kropp på ett sexuellt sätt. Slutligen förändra saker i samhället som tex. monogami som tydligen inte funkar bra. Och se till att männen inte får jobba med barn, funktionsförhindrade eller andra utsatta individer etc. Vi kvinnor kan inte förstå männens sexuella frustrationer för att vi känner inte det som de gör. Men om vi försöker sympatisera så skulle nog en hel del av problemen kunna lösas. Försök att förstå hormonerna istället och hitta bättre lösningar än skjut de alla. Jämför med hur du mår vid mens för att inse att hormoner går inte att göra mycket åt.