• Xzx

Vi synkar inte sexuellt

Sånt där brukar aldrig ändra sig...

Antingen ger du upp allt utom sporadiskt sex framgent - eller så lämnar du henne.

Personligen skulle jag må alldeles för dåligt av att vara i en sexlös relation...

• Xzx
    Hejhejpådej skrev 2020-04-12 23:07:05 följande:
    Xzx skrev 2020-04-12 22:51:55 följande:

Sånt där brukar aldrig ändra sig...

Antingen ger du upp allt utom sporadiskt sex framgent - eller så lämnar du henne.

Personligen skulle jag må alldeles för dåligt av att vara i en sexlös relation...

Tack för svaren, jag kan ju vara alldeles för naiv och tänka att sånt.här kan lösa sig och det är det jag vill för jag vill ha barn och det här är en kvinna jag hade kunnat kalla mina barns mor med stolthet Även efter en skilsmässa så om ni hade kunnat komma på något som ni hade kunnat göra för att ändra er situation sä släng ut det om det så handlar om ett ultimatum.

Ultimatum funkar inte. Det måste vara en Vilja hos henne, och den kommer knappast fram genuint om man ställer den typen av krav...

Det enda jag har hört om som fungerat i något fall, är att öppna relationen och antingen bjuda in andra för trekanter och dylikt - eller börja ligga med andra utan partnerns närvaro (men med samtycke då, otrohet skulle jag aldrig förespråka) 

• Xzx
    Hejhejpådej skrev 2020-04-12 23:19:39 följande:
    Otrogen kommer jag heller inte vilja vara. Jag känner dock att jag har börjat Stiga över tröskeln för vad som är okej då jag börjat föreslå droger som är libidohöjande.

Not cool.

Öppna relationen istället. Eller ge upp. Det är mitt råd.

• Xzx
    Hejhejpådej skrev 2020-04-12 23:31:50 följande:
    Du undrar inte vilken drog före du säger not cool? 
    Nej, verkligen inte. 
Svar på tråden Vi synkar inte sexuellt