Inlägg från: Anonym (fantasier och husdjur) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fantasier och husdjur)

Hur hittar ni närhet som singlar?

Anonym (Lite salt) skrev 2020-04-05 23:41:23 följande:

Många har ställt samma fråga. Mest kvinnor skulle jag tro, om jag ska vara fördomsfull.

Om man vill ha närhet och ömhet men inte har en partner, hur gör man då?

Svaret är att man (eller främst kvinnor då) 1) har sex fastän det är närhet man vill ha, och hoppas få några minuters skedande på slutet som belöning. 2) hittar substitut för sin längtan efter närhet som att krama sina barn, gulla med katter osv.

Män verkar mest få utlopp för sitt närhwtsbehov genom idrott. I sportsammanhang kan män kramas, gråta i varandras armar, bli närgångna och fysiska. Jag förstår att det inte är riktigt det du vill, men det är nog det närmsta du kan komma.

Men det huvudsakliga svaret på din fråga är:det går inte i vår kultur, och hittar du ett sätt att få det att funka skulle du kunna bli miljonär, för många skulle vilja ta del av ditt knep.

Jag är nog en av de kvinnor som ställt den frågan? Har liksom haft sex för att få just närhet många gånger. Haft några killvänner där en del sånt blivit tillgodosett, men så har de velat ha sex iallafall och gjort slut på vänskapen för att jag vägrat.

Jag blir nästan alltid kär i de killar jag kommer nära och släpper in på min kropp och min intima sfär. Det är högst privat att skeda med nån eller vilja ge eller ta emot massage för mig. Den typen av sex som TS beskriver där man reser sig upp och drar direkt efter sex eller inte vill umgås och kommunicera, är förfärligt och i mina ögon helt ofattbart. Har ingen förmåga eller lust riktigt att separera de grejerna. Känslor och inlevelse är det jag uppskattar mest och att våga beröra och närma sig på djupet. Tycker du ska vara ärlig med denna önskan TS  för det är vad många kvinnor vill innerst inne. Grejen är nog att de tyvärr kommer bli kära i dig eftersom det är en sån sällsynt vara hos män att kunna ha en relation som inte alltid slutar med skjut och sprut.
  • Anonym (fantasier och husdjur)
    P30 skrev 2020-04-05 23:19:44 följande:

De gångerna jag har haft kk har det alltid slutat med att hon blivit kär i mig. Jag vet inte riktigt hur det ska hanteras. 

Dessutom har det varit mer fokus på sex och närheten har varit alltifrån helt ickebefintlig till någon som snarast gjort mig en tjänst än något som hon velat. Kombinationen är ju förstås klockren, men det har jag bara haft i mina relationer. Och just nu skall jag inte ha någon relation på ett tag.

Därför att det är så kvinnor fungerar till skillnad från de flesta män. Kvinnor som endast vill ha kk är nog få men de som vill kanske inte väljer män de skulle bli kär i normalt sett. De som vill ha närhet vill nog högst troligt ha dig som pojkvän så lär nog inte bli lätt.

Kanske slutar med att du blir kär nästa gång av den kallhamrad kvinna som bara vill åt din kropp för sin egen njutnings skull;)
Svar på tråden Hur hittar ni närhet som singlar?