Hur hittar ni närhet som singlar?
Hej!
I januari blev jag singel efter ett tre år långt på- och avförhållande och den här gången är det slut på riktigt.
Jag har av olika skäl det ganska lätt att hitta sexpartners och det är ju roligt att ligga, men det jag framför allt behöver nu är närhet. De tillgängliga sexpartners som finns är bara intresserade av knull och sedan hem.
Det jag vill ha är naken hud mot min. Att bli långsamt kliad på ryggen med vassa naglar och helst av allt ha någon att sova sked med någon gång i veckan... Att inget måste hända, ingen ska prestera något, bara att när det räcker med kli på ryggen (typ att det inte finns hud kvar) fråga "vad vill du ha för beröring just nu?"
Om jag vill ligga finns det ju forum för det. Om jag, på en vanlig dejtingsajt, säger att jag framför allt vill ha närhet så verkar det som att alla tolkar det som att jag är för mesig för att berätta att jag vill ligga. Typ att jag vill smygligga.
Jag har två vänner som jag kan sova med ibland, men den ena bor i en ände av landet dit man inte får åka. Den andre är gift - och hennes man tycker (helt rimligt) att det räcker gott med någon gång i månaden eller så...
Och jag vet - ni tjejer säger att det är så för er allihop, men det är ju jävligt märkligt då att jag inte springer på någon av er då... Och dessutom nu i coronatider verkar ingen vilja dejta alls. Jag är liksom inte intresserad av folksamlingar över 50, det räcker gott och väl med en!
Så, vart vänder jag mig och hur ska jag formulera detta på ett sätt att jag slipper vara utan hudkontakt?