• Anonym (Karriärsmän?)

Er första tanke?

Vad är er första tanke när ni ser en man 41 år, mycket karriärsinriktad, på en dejtingsida utan barn och bara korta förhållanden i livet?

• Svar på tråden Er första tanke?
  • Anonym (555)

Att han har valt jobbet framför relationer.

Då är den mannen inget för mig.

• Anonym (Karriärsmän?)
    Anonym (555) skrev 2020-04-05 19:53:25 följande:

Att han har valt jobbet framför relationer.

Då är den mannen inget för mig.

Undrar hur han då är i en lång relation i framtiden? Personlighets mossigt mot sin partner?
  • Gameofthrones
    Anonym (Karriärsmän?) skrev 2020-04-05 19:40:49 följande:

Är du man eller kvinna?

I'm a woman
  • P30

Att han har en undvikande personlighet och om han inte är intresserad av att ändra på det kommer inte mycket att förändras.

Han kanske möjligen kan tänkas ha en relation med en annan undvikande person så de kan vara "ensamma tillsammans". Han kommer dock aldrig stå ut i en relation med en person som behöver bekräftelse, tid, nära samtal etc.

Chansen/risken att det där kommer att ändras utan att han kommer på att han vill ändra på det och då lägger jäkligt mycket tid och engagemang i frågan är nära noll. Nada. Zero. Zip.

Om du vill ha en nära relation, välj någon som har förstått vad de vill ha och kan uttrycka det - och sedan göra det.

Läs om vem jag är och vad jag gör...
  • Anonym (ABC)

Blir ju väldigt hypotetiskt då jag aldrig varit på en dejtingsajt och inte varit singel på länge. 

Men jag skulle tänka att det är en man som satsat på karriären och nu är redo att också satsa på familjebildning. 

• Anonym (555)
    Anonym (Karriärsmän?) skrev 2020-04-05 19:59:33 följande:

Undrar hur han då är i en lång relation i framtiden? Personlighets mossigt mot sin partner?

Jag skulle tro att han inte är intresserad av långvariga förhållanden, för då hade han väl haft det?
  • Gameofthrones

jag har varit tvungen och jobba sen tonåren och jag vet vad ekonomi gör om man lever som mina föräldrar har gjort. 

Jag lever enkelt, lgh, inga onödiga krusiduller, köper inte dyra saker, (kan kan jag väl behöver inte det) älskar gå i secondhandbutiker, övriga butiker, köper när jag behöver. handväskor är bara glömma, smink, parfym, sånt fixar man hemma sålänge ID, betalkort, mobilen är med så är jag nöjd. Jag uppdaterar mig inte på nya mobiler heller har en bra mobil. 

Så lägger mkt tid på jobb och min familj, ger barnen dem aktiviter som dom vill ha, dom får arbeta lite för att förtjäna en extra slant. 

Under den här jäkla coronatiden så är vi mer hemma och umgås, spelar tv spel, familjespel, tränar utomhus, slappar mm. 

Så det är inget fel och ha en karriär med familj. Jag älskar min make med mina fina barn. Vi har varit gifta i 20 år  

-sSå fan att jag och min make förtjänar bra pension. råd med resa, umgås med mina barn och deras framtida barn,mm. 

Hur ni andra tänker att det är fel, då är det upp till er. 

• Anonym (Karriärsmän?)
    Gameofthrones skrev 2020-04-06 11:56:02 följande:

jag har varit tvungen och jobba sen tonåren och jag vet vad ekonomi gör om man lever som mina föräldrar har gjort. 

Jag lever enkelt, lgh, inga onödiga krusiduller, köper inte dyra saker, (kan kan jag väl behöver inte det) älskar gå i secondhandbutiker, övriga butiker, köper när jag behöver. handväskor är bara glömma, smink, parfym, sånt fixar man hemma sålänge ID, betalkort, mobilen är med så är jag nöjd. Jag uppdaterar mig inte på nya mobiler heller har en bra mobil. 

Så lägger mkt tid på jobb och min familj, ger barnen dem aktiviter som dom vill ha, dom får arbeta lite för att förtjäna en extra slant. 

Under den här jäkla coronatiden så är vi mer hemma och umgås, spelar tv spel, familjespel, tränar utomhus, slappar mm. 

Så det är inget fel och ha en karriär med familj. Jag älskar min make med mina fina barn. Vi har varit gifta i 20 år  

-sSå fan att jag och min make förtjänar bra pension. råd med resa, umgås med mina barn och deras framtida barn,mm. 

Hur ni andra tänker att det är fel, då är det upp till er. 

Menar en 40 åring karriärskille som jobbar fram till sena midnatt på kontoret som Chef. Affärsresor stup i kvarten.

Sedan gymmet mitt i natten för att bättra på sina muskler. Bara haft korta relationer och inget barn.

En sådan man har inget liv mer än sitt jobb och gymmet. Ungkarl.

Så undrar varför de är singlar om de jobbar hårt, vältränade kroppar osv.
  • Anonym (Igen)
    Anonym (Karriärsmän?) skrev 2020-04-06 14:20:36 följande:

Menar en 40 åring karriärskille som jobbar fram till sena midnatt på kontoret som Chef. Affärsresor stup i kvarten.

Sedan gymmet mitt i natten för att bättra på sina muskler. Bara haft korta relationer och inget barn.

En sådan man har inget liv mer än sitt jobb och gymmet. Ungkarl.

Så undrar varför de är singlar om de jobbar hårt, vältränade kroppar osv.

Troligtvis för att de inte är singlar. De har några tjejer här och där de umgås med.
  • Anonym (Karriärsmän?)
    Anonym (Igen) skrev 2020-04-06 14:28:18 följande:

Troligtvis för att de inte är singlar. De har några tjejer här och där de umgås med.

Flyktiga relation dvs?

Verkar vara det moderna sättet att ha relationer bland dessa män.
Svar på tråden Er första tanke?