Er första tanke?
Vad är er första tanke när ni ser en man 41 år, mycket karriärsinriktad, på en dejtingsida utan barn och bara korta förhållanden i livet?
Vad är er första tanke när ni ser en man 41 år, mycket karriärsinriktad, på en dejtingsida utan barn och bara korta förhållanden i livet?
1. Arbetsnarkoman.
2. Någon diagnos.
Båda anledningarna är dealbreakers för mig så han hade gått bort direkt.
smart
Sexigt, bra ekonomi för sin framtid eller annat.
Jag är likadan karriär, hårt arbete, bra pension, bra startkapital till barn. Så länge det finns familjeband, kärlek som man kan kombineras.
Det gör vi här =)
Sexigt, bra ekonomi för sin framtid eller annat.
Jag är likadan karriär, hårt arbete, bra pension, bra startkapital till barn. Så länge det finns familjeband, kärlek som man kan kombineras.
Det gör vi här =)
Att han inte är villig att kompromissa
Att han är van att få sin vilja igenom
Att han bara vill ha sex
Att han inte kommer ha tid för ett traditionellt förhållande
Att han kommer bli gruvligt besviken...
Oseriös. Är han dessutom snygg så tänker jag att det måste vara något annat som är väldigt fel med honom eftersom han bara har korta förhållanden. Jag skulle känna stor misstänksamhet.
Oseriös. Är han dessutom snygg så tänker jag att det måste vara något annat som är väldigt fel med honom eftersom han bara har korta förhållanden. Jag skulle känna stor misstänksamhet.