Han vill inte ha barnet längre, kan jag behålla det?
Anonym (Louise) skrev 2020-04-04 22:19:25 följande:
Jag funderar lite på hur barnet kommer att reagera i framtiden. Om det får reda på att den biologiska mamman skulle och ville ha hen. Risken är ju hög att barnet får mycket svårt att smälta detta och kanske vänder sig emot TS.
Jag skulle själv aldrig kunna vara surrogatmamma då jag vet att jag skulle binda mig för mycket vid fostret/bebisen. Så jag förstår TS på det sättet. Men jag förstår den biologiska mamman också. Och jag förstår barnet, som helt oskyldig hamnar i en jäkla sits.
Den biologiska mamman och barnet är offret i denna historia.
Pappan som är fader biologiskt och juridiskt drar sig ur och en självisk singel till surrogatmamma som faktist ställde upp på detta och visste vad som skulle vänta besluter sig då att behålla barnet som inte ens är hennes vara för hon har juridisk rätt!! Jag äcklas av detta!!! Ställ inte upp om du inte till 110% vet att du inte vill behålla barnet!! Och kom inte med undanflykter som att man ändras på grund av hormoner och dylikt. Det skulle du ha haft i åtanke innan du tackade ja till denna plan!!
Ensam står en kvinna som ska se på när en annan kvinna uppfostrar hennes barn.
Barnet kommer att veta sanningen.
Hoppas din familj och dina vänner ifrågasätter din vidriga personlighet TS.
Och ja - extremt dumt av paret att syssla med surogat då det inte är lagligt i Sverige men det ändrar inte på det faktum att TS inte på något sätt är mamma åt detta barn - hon förvarar det bara efter hon gick med på en din jävla deal