Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Det kan räcka med sex i fredags, spermierna kan ju överleva upp till 5 dygn i väntan på ägget i äggledaren :)
Okej hoppas på det beror väl då oxå förvisso på när äl faktiskt infaller, men har som sagt haft äl-värk å älflytning i fredags men äl-värken har hållt i sig så den kommer och går sen dess, hur skulle ni tolka detta?troligt att ha äl idag typ? Man blir galen på dessa funderingar när man är så sugen på att få plussa????
Tänker inte hoppas något förrän jag plussar med digitalt. Livrädd att de är ännu ett spök.. men alla dessa symptom, de måste vara något haha
10 dagar efter äl idag. Provade nu på förmiddagen med ett testa tidigt från RFSU. Vad tror ni?
Grattis alla som har plussat! :)
Jag fick mina mens, fastän att jag trodde att jag hade massa symtom, mens kom tidigare än förväntat. Just nu har jag ingen koll på min Bim, har haft koll på den i 3-4 månader o d är olika varje månad. Jag kommer inte köra med Äl tester, det får bli som det blir. det var vår andra försök.
ÄL +9 idag, BIM -3. Inga symptom än, aningens ömma bröst bara vilket inte är konstigt. Jag har inte märkt av någon nidblödning heller. Tror inte på graviditet den här månaden. Märker de flesta av symptom innan plusset?
Det är verkligen svårt att koppla bort tankarna från graviditet! Än så länge har jag inte testat, men det är svårt att låta bli.
Okej, jag kunde inte hålla mig från att testa. Jag har gjort ett test med clearblue testa tidigt. Ni som har större erfarenhet av detta: Ser det ut som ett typiskt spökstreck? Hur länge kan man läsa av testet efter att det torkat?
Jä*la! skit!!
ÄL+10 idag :(
BIM beräknat mellan 3-6 maj
Jag tycker det ser positivt ut! Ser ju den blå färgen med :)