Bim Maj 2020
Ger upp... BIM idag och negativt grav.test och inga tecken på mens...
Ger upp... BIM idag och negativt grav.test och inga tecken på mens...
Sänder kärlek till dig <3
Unna dig något idag, förstår din besvikelse varje månad och just med tanke på vad du har gått igenom innan <3
Har du haft någon kontakt med vården?
CD 34 och ingen mens eller tecken på mens. Ringde gyn igår och talade om min oro, men enligt henne är det ingen fara utan jag ska "sluta tänka på graviditet" så kommer mensen och hon kunde LOVA att jag skulle bli grsvid i sommar/lagom till hösten för det är inget fel på min kropp tyckte hon . väldigt oproffsigt svar tänkte jag.
Men oj? Sådär kan man ju inte säga? Hon vet ju inte när du ska bli gravid eller inte, sjukt oproffsigt! Hoppas ju självklart att du blir gravid snarast!!
Hade hon pratat med dig förut eller utgick hon enbart från det du berättat under det samtalet?
förstår det!!!! Så får man ju inte sägs, usch. Hoppas verkligen att det tar sig snart för dig!
Nä det är klart... Det är verkligen lättare sagt än gjort att slappna av. Jag gick verkligen in med inställningen att jag "tar det som det kommer", men nä shit va jobbig väntan det är hela tiden.. Förra månaden verkar jag ha fått kemiskt missfall eller vad det heter då jag fick tre positiva test men sen mens som var väldigt mycket rikligare än vanligt. Grinade i tre dagar typ konstant, hann berätta för en kompis om plusset så det var väldigt skönt att kunna prata med någon mer än min sambo om det då ingen annan vet om att vi ens försöker få bebis då jag pluggar till ssk just nu..
Jag hoppas verkligen att du på något sätt kan försöka komma på andra tankar för ditt psykes skull <3
Kan man börja äta bidrottninggele trots att man inte fått sin mens än??
Det borde du ju kunna eftersom man inte ska göra uppehåll som med Rosenroten. :)
Eller så hade du aldrig någon riktig ÄL, då kan cykeln bli kortare eller längre, uppåt ca 5 dagar. Hoppas nästa cykel blir bättre för dig! <3
Ser någon ett till streck på det här testet?