Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Bim
3/5 Majja92
3/5 Trocazero
9/5 Supertrio
Bim Lista
1/5 JARB
3/5 Majja92
3/5 Trocazero
9/5 Supertrio
BIM-lista
1/5 JARB
3/5 Majja92, Trocazero
4/5 Fnattilur
9/5 Supertrio
BIM-lista
1/5 JARB
3/5 Majja92, Trocazero
4/5 Fnattilur
6/5 Kolsyrade
9/5 Supertrio
Hej alla!
Jag och min sambo vill bli gravida (första barnet) och ska nu börja försöka aktivt :) Jag slutade med p-piller redan för ett år sedan och har haft extremt oregelbunden mens sen dess, så svårt för mig att ange BIM. Fick mens 1/4 vilket var första gången på fem månader.. Har precis börjat med Natural Cycles för att förhoppningsvis hitta min ÄL. Hoppas att den inträffar snart igen!
BIM-lista
1/5 JARB
3/5 Majja92, Trocazero
4/5 Fnattilur
9/5 Supertrio
15/5 Vemvetintejag
Uppdatering :)
BIM-lista
1/5 JARB
3/5 Majja92, Trocazero
4/5 Fnattilur
6/5 Kolsyrade
9/5 Supertrio
15/5 Vemvetintejag
Hej!
Hoppas det är OK att jag hoppar in här. Helt ny på detta forum och första inlägget. Har dock läst och följt länge. Jag och min man försöker bli gravida. Jag är 28 år och han är 33 år. Vi har försökt aktivt sedan november 2019, alltså drygt 6 månader, men inget har hänt än. Vet att det inte är så lång tid men man blir lätt orolig. Får superbra respons på ägglossningstesterna varje månad och har en cykel på 29 dagar med något kort lutealfas på 10-11 dagar.
Har BIM imorgon men känner redan nu att det är kört denna gång också... Blir så less.
Nästa BIM är 13 maj.
Vi hoppas på positivt besked i maj! Håller tummarna för er alla andra också. Kul att kunna följas åt dessutom då mannen inte alltid är pratglad heh!
Hej!
Hoppas det är OK att jag hoppar in här. Helt ny på detta forum och första inlägget. Har dock läst och följt länge. Jag och min man försöker bli gravida. Jag är 28 år och han är 33 år. Vi har försökt aktivt sedan november 2019, alltså drygt 6 månader, men inget har hänt än. Vet att det inte är så lång tid men man blir lätt orolig. Får superbra respons på ägglossningstesterna varje månad och har en cykel på 29 dagar med något kort lutealfas på 10-11 dagar.
Har BIM imorgon men känner redan nu att det är kört denna gång också... Blir så less.
Nästa BIM är 13 maj.
Vi hoppas på positivt besked i maj! Håller tummarna för er alla andra också. Kul att kunna följas åt dessutom då mannen inte alltid är pratglad heh!