Bim Maj 2020
Hoppar in här jag oxå! BIM 9/5. Fick tidigt MF i januari och har inte försökt sedan dess. Detta blir första försöket sen missfallet. Lycka till alla!:)
Hoppar in här jag oxå! BIM 9/5. Fick tidigt MF i januari och har inte försökt sedan dess. Detta blir första försöket sen missfallet. Lycka till alla!:)
Beklagar missfallet <3 håller tummarna att det kommer regna fina pluss i maj!
Känns som att jag är på försök 252728 haha! Vi har försökt i två år, med några missfall bakom oss. Denna månad har jag ätit en antibiotika kur för att rensa systemet, doctors order! Annars försöker jag stressa ner, äta bra, träna och mysa så mycket som möjligt! Denna månad känns det som att min sambo är mer peppad än vad jag är vilket är en trevlig omväxling!
Ni då? :)
Hur tänker/känner ni alla med att försöka nu i dessa tider? Med tanke på Covid-19. :/
Barnmorskor och läkare avråder från att försöka bli gravida nu på nyheter osv. Är kluven. Borde man pausa detta projekt eller inte?
Bim
3/5 Majja92
3/5 Trocazero
9/5 Supertrio
Det jobbiga är att jag har så lång tid mellan mens och ägglossning! Enligt ÄL-tester släpper ägget på mig på cykeldag 21 , sen kommer mensen på dag 29-32
Fler som har det så?
Nu kom min mens!
Kan inte någon förklara för en rookie som mig - när ska jag börja testa med äl-test efter mensen är slut?
CD, betyder det cykeldag?
När är det vanligast att man har äl?
Har verkligen följt min cykel ordentligt under ett år men nu när det börjar bli dags att göra en bebis så känner jag mig helt plötsligt lite osäker...
Okej tack! Jag använder mig av stickor den rfsu. :) min cykel varierar lite, men i snitt är den 29-30 dagar!
Brukar era ägglossningstester vara fortsatt starka efter ägglossning? Kan inte minnas att mina brukar se ut såhär, dom brukar gå ner tillsammans som innan ägglossning