Bim Maj 2020
Jaha då var ägglossningen över och den här lååååånga väntan till att få ta ett test börjar!:/ Varje dag känns ju som en vecka när man väntar på detta! Någon som också precis haft ÄL? Symptom-söker ni?:)
Jaha då var ägglossningen över och den här lååååånga väntan till att få ta ett test börjar!:/ Varje dag känns ju som en vecka när man väntar på detta! Någon som också precis haft ÄL? Symptom-söker ni?:)
ÄL+4 här idag! :D Jag delar upp väntan i två veckor. Den första letar jag inga symtom, är för tidigt, men fram emot dag 6-7 börjar det bli lite spännande ifall det skulle dyka upp en nidblödning.. Andra veckan letar jag symtom, omöjligt att låta bli. :) Den här gången ska jag INTE testa före BIM. Blir inte mer gravid för det, men är så less på blanka test.
ÄL + 3 här och har haft annorlunda molvärk (typ mensvärk) mitt på.. Liksom väldigt tydligt vilket jag aldrig någonsin haft direkt efter ÄL. Kan ibland få som ägglossningsvärk i äggstockarna efter ÄL men detta är annorlunda. Mer mensvärk och inte på sidorna. Högg till flera ggr på vänster sida inatt med.. försiktigt hoppfull här hemma nu!! Med vänlig hälsning, överanalyserar:P
ÄL+5 idag. Tiden går så fruktansvärt långsamt.. Kan inte bestämma mig för när jag ska börja testa? Fick ett tidigt MF i januari och testade då ÄL+10 första gången (ett svagt streck). Vill gärna få ett tydligt streck men det är ju så svårt att hålla sig fram till BIM! När ska ni börja testa?
Jag kommer börja äl+10, vilket är på fredag. Kan inte hålla mig längre hahah. Hade lovat mig själv att typ vänta 1 vecka efter bim, men jag klarar inte av det. Går fan på nålar.
Ska hålla mig till BIM, för första gången. :D Och bara testa om inte mensen kommer.
ÄL+6 idag och har stundtals mått illa.. vid ett tillfälle kände jag mig nästan spyfärdig. Brukar aldrig ha så denna tiden i cykeln. Loggade dock detta symptom på exakt samma dag i januari innan jag plussade (slutade tyvärr i MF). Vågar jag känna mig försiktigt hoppfull..?
Då illamåendet kom som ett brev på posten så var jag tvunget att ta ett testa tidigt idag på ÄL+10 och visst är det ett streck!! Är helt i chock!!
Vilka ska testa på fredag eller på lördag?:)
Jag ska försöka hålla mig till lördag, då är jag på ÄL+11! Men lär bli svårt att inte ta ett test redan på fre.. gaah så jobbigt detta är
ÄL+9 idag och jag ska INTE testa imorgon, brottas med tanken men ska försöka hålla mig till på lördag (ÄL+11). Känner mig gravid men det vågar man ju knappt säga högt. Besvikelsen när man har fel..:( Är det någon mer som ska testa första gången på lördag eller imorgon?