• Majja92

Bim Maj 2020

Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!

Bim

3/5 Majja92

• Svar på tråden Bim Maj 2020
  • Fnattilur
    Supertrio skrev 2020-04-26 18:39:32 följande:

ÄL+5 idag. Tiden går så fruktansvärt långsamt.. Kan inte bestämma mig för när jag ska börja testa? Fick ett tidigt MF i januari och testade då ÄL+10 första gången (ett svagt streck). Vill gärna få ett tydligt streck men det är ju så svårt att hålla sig fram till BIM! När ska ni börja testa?

Ska hålla mig till BIM, för första gången. :D Och bara testa om inte mensen kommer.
  • idorina

ÄL+5 idag. Tiden går så fruktansvärt långsamt.. Kan inte bestämma mig för när jag ska börja testa? Fick ett tidigt MF i januari och testade då ÄL+10 första gången (ett svagt streck). Vill gärna få ett tydligt streck men det är ju så svårt att hålla sig fram till BIM! När ska ni börja testa?

Jag kommer börja äl+10, vilket är på fredag. Kan inte hålla mig längre hahah. Hade lovat mig själv att typ vänta 1 vecka efter bim, men jag klarar inte av det. Går fan på nålar.
  • idorina

Jag kommer börja äl+10, vilket är på fredag. Kan inte hålla mig längre hahah. Hade lovat mig själv att typ vänta 1 vecka efter bim, men jag klarar inte av det. Går fan på nålar.
  • Evi82

[quote=80362158][quote-nick]Trocazero skrev 2020-04-26 18:30:55 följande:[/quote-nick]Åh spännande! Kanske är nåt då!  Håller tummarna. Var det morgonurin? Ska du ta imorgon igen eller vänta? [/quot

Nej det var inte morgonurin. Ska testa imorgon bitti innan jag åker till jobbet :)

• Supertrio
    idorina skrev 2020-04-26 18:46:45 följande:

Åh jag har oxå ÄL+10 på fredag, lutar åt att jag oxå testar då!:)
  • Supertrio
    Fnattilur skrev 2020-04-26 18:44:57 följande:

Ska hålla mig till BIM, för första gången. :D Och bara testa om inte mensen kommer.

Riktigt starkt av dig att vänta med att testa till BIM:) Skulle också vilja göra det men har för lite karaktär, haha
  • Trocazero
    Supertrio skrev 2020-04-26 19:01:10 följande:

Riktigt starkt av dig att vänta med att testa till BIM:) Skulle också vilja göra det men har för lite karaktär, haha

Samma här haha! Men grymt Supertrio att kunna vänta! :) sparar ju pengar haha
  • kolsyrade
    Supertrio skrev 2020-04-26 18:59:41 följande:
    Åh jag har oxå ÄL+10 på fredag, lutar åt att jag oxå testar då!:)
    Samma här! Vill verkligen hålla mig till bim men antar att jag inte kommer kunna vänta... ska i alla fall verkligen försöka vänta till äl+12. Tiden går sååå långsamt.
  • Nykär15

Jag är allt för nyfiken och brukar säga att jag ska vänta till äl +10...men så blir jag testgalen på äl+9 och brukar ta ett ändå...haha men unnar mig det, men bara 1 per dag, så blir väl 5 billiga stickor per månad isf. Men jag äl-testar inget iaf, så det spar ju lite pengar :)

Svar på tråden Bim Maj 2020