Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
ÄL+5 idag. Tiden går så fruktansvärt långsamt.. Kan inte bestämma mig för när jag ska börja testa? Fick ett tidigt MF i januari och testade då ÄL+10 första gången (ett svagt streck). Vill gärna få ett tydligt streck men det är ju så svårt att hålla sig fram till BIM! När ska ni börja testa?
ÄL+5 idag. Tiden går så fruktansvärt långsamt.. Kan inte bestämma mig för när jag ska börja testa? Fick ett tidigt MF i januari och testade då ÄL+10 första gången (ett svagt streck). Vill gärna få ett tydligt streck men det är ju så svårt att hålla sig fram till BIM! När ska ni börja testa?
[quote=80362158][quote-nick]Trocazero skrev 2020-04-26 18:30:55 följande:[/quote-nick]Åh spännande! Kanske är nåt då! Håller tummarna. Var det morgonurin? Ska du ta imorgon igen eller vänta? [/quot
Nej det var inte morgonurin. Ska testa imorgon bitti innan jag åker till jobbet :)
Jag kommer börja äl+10, vilket är på fredag. Kan inte hålla mig längre hahah. Hade lovat mig själv att typ vänta 1 vecka efter bim, men jag klarar inte av det. Går fan på nålar.
Ska hålla mig till BIM, för första gången. :D Och bara testa om inte mensen kommer.
Riktigt starkt av dig att vänta med att testa till BIM:) Skulle också vilja göra det men har för lite karaktär, haha
Jag är allt för nyfiken och brukar säga att jag ska vänta till äl +10...men så blir jag testgalen på äl+9 och brukar ta ett ändå...haha men unnar mig det, men bara 1 per dag, så blir väl 5 billiga stickor per månad isf. Men jag äl-testar inget iaf, så det spar ju lite pengar :)
[img=undefined]