• Majja92

Bim Maj 2020

Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!

Bim

3/5 Majja92

• Svar på tråden Bim Maj 2020
  • Fnattilur
    88sandra skrev 2020-04-25 19:26:21 följande:

Ah, tack! Ja då är min BIM 7/5.

Det känns så avlägset att jag kanske kan vara gravid snart. Min sambo har sagt nej till barn rätt länge och inte varit sugen, jag har själv inte varit helt säker heller tills för nåt år sen (är 31 år nu). Väldigt overklig känsla att vi nu faktiskt kör oskyddat och den här månaden till och med sett till att tajma ägglossning.

Det är roligt att följa utvecklingen för er andra som har BIM nu i maj och är i samma sits som en själv :)

Vårt första barn var oplanerat. Det var nog bra, då slapp vi det där stora beslutet att "nu ska vi köra". Vi var 26 år och hade varit ihop i 9 månader. Men det var helt rätt beslut att behålla, nu sitter vi här 14 år senare och försöker med en sladdis. :)

Ja det är jättekul att följas åt här!
  • Kidrauhl

UPPDATERAD!

1/5 JARB, Silverpilen, Arneliis, Majja92, SailorMoonshine, Kullan90

2/5 vegaveravegavera

3/5 Trocazero, myownworstenemy

4/5 Fnattilur, idorina, Tryckfrihets, Meri95

5/5 Barnlängtanochpcos

6/5 Kolsyrade, Undrandee, Mortiscia80

7/5 Zamaso1, 88Sandra

9/5 Supertrio

10/5 LiinnB

11/5 Sanal1, Kidrauhl

13/5 AngelaS, Linjana

15/5 Vemvetintejag

19/5 Emi1993

20/5 fruitloop, NiMi12

21/5 NurseMom

24/5 Tildasafira

27/5 123fjäril

30/5 Ann3h

• Kidrauhl

Fick precis positivt ÄL test efter avslut av minipiller!

Har en dotter som är född januari 19, tog 1 år för att få henne så hoppas det går fortare denna gång :)

• MandisM

Hallå där!

Första försöket för oss att bli gravida men ett lillasyskon till vår 2,5 åring ????

BIM 1/5 eller 2/5 jag och NC är inte riktigt överens ????

Lite molvärk/stickningar i magen samt en enorm trötthet och lite ömma bröst änsålänge men kan ju lika gärna vara skedgravid ????

Tror att jag är på ÄL+7 nu och med lilleman testade jag positivt ÄL+11.

Lycka till allihop!

• Evi82

Hoppar in här, bim 1/5 första försöket :)

1/5 JARB, Silverpilen, Arneliis, Majja92, SailorMoonshine, Kullan90 . Evi82

2/5 vegaveravegavera

3/5 Trocazero, myownworstenemy

4/5 Fnattilur, idorina, Tryckfrihets, Meri95

5/5 Barnlängtanochpcos

6/5 Kolsyrade, Undrandee, Mortiscia80

7/5 Zamaso1, 88Sandra

9/5 Supertrio

10/5 LiinnB

11/5 Sanal1, Kidrauhl

13/5 AngelaS, Linjana

15/5 Vemvetintejag

19/5 Emi1993

20/5 fruitloop, NiMi12

21/5 NurseMom

24/5 Tildasafira

27/5 123fjäril

30/5 Ann3h[/quote]

• Fnattilur
    MandisM skrev 2020-04-25 22:26:40 följande:

Hallå där!

Första försöket för oss att bli gravida men ett lillasyskon till vår 2,5 åring ????

BIM 1/5 eller 2/5 jag och NC är inte riktigt överens ????

Lite molvärk/stickningar i magen samt en enorm trötthet och lite ömma bröst änsålänge men kan ju lika gärna vara skedgravid ????

Tror att jag är på ÄL+7 nu och med lilleman testade jag positivt ÄL+11.

Lycka till allihop!

Hej! Jag är på ÄL+8 idag så samma som dig. Har dock 15 dgr lutealfas så BIM först 4/5. Jag plussade också på ÄL+11 med min yngsta. :) Jag har inga symtom alls, möjligen lite molvärk men det hör till vanligheterna den här perioden för mig. Hur många försök tog det för er förra gången?
  • Trocazero

Åhh det är så himla spännande att det snart börjar testas lite här i tråden Skrattande

Idag är jag på ÄL+6, tänkte ta ett torsdag morgon på ÄL+10, sen kommer jag antagligen testa resten av den helgen också, haha! Kan verkligen aldrig hålla mig... 
    Vårat femte försök denna gången så nu hoppas jag verkligen att det börjar växa ett litet syskon där inne. Hjärta

• Majja92

Igår kände jag mig hoppfull, trodde det va början på ett streck. Men idag testade jag igen, förvisso med en annat märke men båda mäter ifrån 10 Uml och det var blankt :(

Mina bröst är så stora och svullna. Funderar på om jag blivit skengravid av denna längtan.. Nåväl, väntar några dagar till innan jag ger upp då jag bara är på äl 10, men det känns hopplöst.

• MandisM
    Fnattilur skrev 2020-04-26 07:06:45 följande:

Hej! Jag är på ÄL+8 idag så samma som dig. Har dock 15 dgr lutealfas så BIM först 4/5. Jag plussade också på ÄL+11 med min yngsta. :) Jag har inga symtom alls, möjligen lite molvärk men det hör till vanligheterna den här perioden för mig. Hur många försök tog det för er förra gången?

Kul!

Jag kan nog inte hålla mig ifrån att testa på onsdag :)

Alltså, det gick på första försöker förra gången så det känns to good to be true om det skulle gå nu första gången igen
Svar på tråden Bim Maj 2020