Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Ah, tack! Ja då är min BIM 7/5.
Det känns så avlägset att jag kanske kan vara gravid snart. Min sambo har sagt nej till barn rätt länge och inte varit sugen, jag har själv inte varit helt säker heller tills för nåt år sen (är 31 år nu). Väldigt overklig känsla att vi nu faktiskt kör oskyddat och den här månaden till och med sett till att tajma ägglossning.
Det är roligt att följa utvecklingen för er andra som har BIM nu i maj och är i samma sits som en själv :)
UPPDATERAD!
1/5 JARB, Silverpilen, Arneliis, Majja92, SailorMoonshine, Kullan90
2/5 vegaveravegavera
3/5 Trocazero, myownworstenemy
4/5 Fnattilur, idorina, Tryckfrihets, Meri95
5/5 Barnlängtanochpcos
6/5 Kolsyrade, Undrandee, Mortiscia80
7/5 Zamaso1, 88Sandra
9/5 Supertrio
10/5 LiinnB
11/5 Sanal1, Kidrauhl
13/5 AngelaS, Linjana
15/5 Vemvetintejag
19/5 Emi1993
20/5 fruitloop, NiMi12
21/5 NurseMom
24/5 Tildasafira
27/5 123fjäril
30/5 Ann3h
Fick precis positivt ÄL test efter avslut av minipiller!
Har en dotter som är född januari 19, tog 1 år för att få henne så hoppas det går fortare denna gång :)
Hallå där!
Första försöket för oss att bli gravida men ett lillasyskon till vår 2,5 åring ????
BIM 1/5 eller 2/5 jag och NC är inte riktigt överens ????
Lite molvärk/stickningar i magen samt en enorm trötthet och lite ömma bröst änsålänge men kan ju lika gärna vara skedgravid ????
Tror att jag är på ÄL+7 nu och med lilleman testade jag positivt ÄL+11.
Lycka till allihop!
Hoppar in här, bim 1/5 första försöket :)
1/5 JARB, Silverpilen, Arneliis, Majja92, SailorMoonshine, Kullan90 . Evi82
2/5 vegaveravegavera
3/5 Trocazero, myownworstenemy
4/5 Fnattilur, idorina, Tryckfrihets, Meri95
5/5 Barnlängtanochpcos
6/5 Kolsyrade, Undrandee, Mortiscia80
7/5 Zamaso1, 88Sandra
9/5 Supertrio
10/5 LiinnB
11/5 Sanal1, Kidrauhl
13/5 AngelaS, Linjana
15/5 Vemvetintejag
19/5 Emi1993
20/5 fruitloop, NiMi12
21/5 NurseMom
24/5 Tildasafira
27/5 123fjäril
30/5 Ann3h[/quote]
Hej ! Har du testat dig än :)
Hallå där!
Första försöket för oss att bli gravida men ett lillasyskon till vår 2,5 åring ????
BIM 1/5 eller 2/5 jag och NC är inte riktigt överens ????
Lite molvärk/stickningar i magen samt en enorm trötthet och lite ömma bröst änsålänge men kan ju lika gärna vara skedgravid ????
Tror att jag är på ÄL+7 nu och med lilleman testade jag positivt ÄL+11.
Lycka till allihop!
Åhh det är så himla spännande att det snart börjar testas lite här i tråden
Idag är jag på ÄL+6, tänkte ta ett torsdag morgon på ÄL+10, sen kommer jag antagligen testa resten av den helgen också, haha! Kan verkligen aldrig hålla mig...
Vårat femte försök denna gången så nu hoppas jag verkligen att det börjar växa ett litet syskon där inne.
Igår kände jag mig hoppfull, trodde det va början på ett streck. Men idag testade jag igen, förvisso med en annat märke men båda mäter ifrån 10 Uml och det var blankt :(
Mina bröst är så stora och svullna. Funderar på om jag blivit skengravid av denna längtan.. Nåväl, väntar några dagar till innan jag ger upp då jag bara är på äl 10, men det känns hopplöst.
Hej! Jag är på ÄL+8 idag så samma som dig. Har dock 15 dgr lutealfas så BIM först 4/5. Jag plussade också på ÄL+11 med min yngsta. :) Jag har inga symtom alls, möjligen lite molvärk men det hör till vanligheterna den här perioden för mig. Hur många försök tog det för er förra gången?