Har du hamstrat pga Coronaviruset?
Vi har blivit ombedda att tvätta händerna ofta; efter man kommer in/hem, innan man lagar mat och innan man äter måltider, efter toabesok. Så ja.det går åt.
Vi har blivit ombedda att tvätta händerna ofta; efter man kommer in/hem, innan man lagar mat och innan man äter måltider, efter toabesok. Så ja.det går åt.
Jo visst är det kris.
Jahopp, så stänger alla restauranger och pubar imorgon där jag bor (USA), bara de som har take-out kommer fortsätta ha öppet. Kommer bli mycket McDonalds, hoppas deras leveranser håller. Trycket på mataffärer kommer öka ytterligare.
Jahopp, så stänger alla restauranger och pubar imorgon där jag bor (USA), bara de som har take-out kommer fortsätta ha öppet. Kommer bli mycket McDonalds, hoppas deras leveranser håller. Trycket på mataffärer kommer öka ytterligare.
Varfor tror du jag har bunkrat mat? Jag handlade i tordags, skrev ett inlägg om vad som fanns i affären och vad som var slut. Ar det det du minns?
McDonalds är en av de storsta kedjorna som har take-out/drive thru, och därmed inte stänger.
Vad mera du med sena? Jämfort med vad? Har Sverige stänt sina?
vilka?
Kondomerna var slutsålda på apoteket igår!
Det kommer födas många barn om 9-10 månader...