Inlägg från: Anonym (nja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nja)

Fantasi , bråk, hjälp?

Ni är olika. Hon har inget behov eller ens fantasi om två på en gång. Därmed får du släppa det. Du kan ha fantasin just som en fantasi som du kan tänka på för dig själv. 

Sedan tror jag inte det behöver bero på otrygghet. Det kan helt enkelt vara så enkelt som att just hon verkligen inte vill det och aldrig kommer att vilja. Dina funderingar ovan TS, får mig att tro att du vill förändra din tjej efter dina fantasier. Var istället mycket lyhörd och respektera henne för den hon är. Om hon någon gång kan tänka sig testa så ska det inte vara för att du tar upp det varje månad och liksom "nöter in" tanken, utan det ska komma från henne själv! 

Jag själv är mycket trygg i mig själv och i att ha sex,  och skulle inte alls känna mig utsatt eller något sådant, med en till person (har tom fått erbjudande om det) men jag är så totalt ointresserad av att ha tre personer med i sexet att det inte kommer ske. Hon kanske är som jag. Jag ser inte heller sex och kärlek som två saker (believe me, I've tried), så kanske ligger förklaringen där. Om din tjej säger så, så får du acceptera det. 

Svar på tråden Fantasi , bråk, hjälp?