Fantasi , bråk, hjälp?
Hej
Igår så tog jag upp en sak med sambon , en av mina fantasier och det gick inte så bra ????
Frågade henne om det inte hade varit skönt och få två snoppar . Tycker själv tanken på att se henne njuta är skjut tändande och vet hon gillar lite grövre iallafall dildos . Men när jag sa det så det första hon sa vill du ligga med någon annan ???? det var inte d jag sa utan att du ska få njutning . Och så blev d ett jätte bråk ???? jag ser kärlek och sex som två saker och hon ser d som en ! Jag sa att det hade väl varit spännande om du fick dubbel njutning men hon kontra med än gång vill du ligga med en annan ? Visst kan jag tänka mig d om du tänder på d ! Och då kommer tugget om otrohet men är båda med på d så är d inte otrohet lr?
Och detta med trekant är ju bara en fantasi kanske inget man förverkligar utan bara som en triggar ????
Men om jag tänker efter så har jag haft den fantasin länge och frågan är om man kan släppa den för hon kommer aldrig utföra d !
Älskar ju henne och vill ju kunna ta upp saker utan att ett helvete bryter loss !
Har även frågat har inte du några fantasier? Men d har hon inte säger hon !
Lite frustrerande att vara den som alltid tar insistivet i sexet .
???? svårt och få ner sitvationen i skrift är inte så duktig på d men kanske någon har em reflektion och kan dela med sig