Inlägg från: Eurydike |Visa alla inlägg
  • Eurydike

Här är vi alla vänner.

Freddie K skrev 2023-11-18 10:30:11 följande:

I'm off!

I?m on!
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2023-11-18 10:05:49 följande:
    Tack vännen :) Ja jag har inte mått så bra sista månaden pga känslostormar men det håller väl på att lägga sig nu. Ska ta det lugnt i helgen, vila och bara göra lugna saker :) Vad ska du göra?
    Då förstår jag att du inte har mått så bra! Känslostormar är jobbiga, även om de kan leda till något positivt i slutända. Det låter skönt och bra att ta det lugnt! 😊 I dag var jag med och anordnade ett event för människor som söker nya vänner. Det blev riktigt lyckat och jag är säker på att vi kommer ses igen!
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2023-11-18 15:35:36 följande:
    Det lät bra! Det skulle jag nog behöva!
    Du får gärna komma nästa gång, men då får du åka en bit för att komma hit 😊 Det rimmade till och med på slutet!
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2023-11-18 15:38:21 följande:
    Jo, jag kan ju tänka på det i alla fall. Glad
    Ja, det får du göra! 😊
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2023-11-18 15:39:44 följande:
    Jo, fast jag hade nog ändå känt mig så bortkommen. Skäms
    Det tror jag inte! Jag hade ju kunnat vara din wingwoman eller vad det nu kallas 🤔🐥
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2023-11-18 17:04:21 följande:
    Ja, karlar du vet.... Tror inte jag någonsin ser honom igen, men då får jag leva med det.

Men vad himla kul det där lät! :) Önskar att det kunde anordnas något liknande här i stan.
    Så synd! Men jag håller ändå tummarna och tårna för att han dyker upp igen 💖

Ja, det var jättekul! Vi träffades på en pizzeria och snackade bort några timmar, så det var egentligen inget märkvärdigt, men märkvärdigt ändå. Det borde anordnas i varje stad! 😊🍕
  • Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-11-18 22:13:02 följande:

Är det en ny istid på gång i norden?

Åh nej! Hoppas inte det! Utan att någonsin ha upplevt en istid, så känner jag på mig att det inte är något för mig 😅☃️
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2023-11-18 22:19:18 följande:
    Tack GladHjärta

Ja men precis, det ger så himla mycket sådana där träffar! :) Det finns en lokal tjejgrupp här faktiskt, de brukar ses och ta en kaffe ibland. Man kanske borde gå dit någon dag.

Varsågod! Hjärta

Ja, det gör det verkligen 😊 Vad kul! Det tycker jag du borde testa! Man vet aldrig vilka spännande människor man möter på sådana där träffar ☕️

• Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2023-11-18 22:32:34 följande:
    Då flyttar vi söderut, som fåglarna! Det de har, det har de i Las Palmas :D
    Japp! Då drar vi, hela Vännertråden med bullar och allt, till varmare breddgrader tillsammans med fåglarna 🦅🌞😃
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2023-11-19 11:29:47 följande:

Den huvudlöse ryttaren-var har han tagit vägen?

Det var ett tag sen jag stötte på den huvudlöse ryttaren. Jag undrar hur han har det? Jag tycker synd om honom. Jag vet att våra möten inte har varit så positiva, men jag känner medlidande för honom. Det kan inte vara lätt att vara honom. Att vara ständigt på jakt efter något och aldrig få någon ro. Jag får se när jag stöter på honom igen

Jag tror jag såg honom rida förbi häromnatten. Han satt bakom ryggen på en lika huvudlös ryttarinna, så jag antar att han bara har haft fullt upp. Du ska nog se att han dyker upp snart igen 🐎
Svar på tråden Här är vi alla vänner.