Här är vi alla vänner.
Jah, mon. Korka upp kärringen och släng ut champagnen. .
Jah, mon. Korka upp kärringen och släng ut champagnen. .
Haha! Nu har jag visserligen ingen kärring att kasta ut och champagne dricker jag inte, men ändå, haha.
Nu är historien om Torsten färdig. .
Så, nu har jag suttit och skrivit en stund. .
Just nu har jag sovit en stund. Annars skriver jag på Torstens love story och lite annat. .
Drar igång Eek-A-Mouse på högsta volym. .
Coolt. Tycker dock han kunde ha bosatt sig i Göteborg. :-P.
Nu ska jag bädda ner mig. På återseende imorgon. .
God morgon (lunchtid iof).
Koffeinerad och reda att möta dagen. Blir ut på äventyr i skogen, som vanligt när jag får bestämma, och kanske lite hjortron. :)
" I Can't get her of my mind. I think about the girl all the time. No diggity." *Ylar*.
Oj, nu väckte jag nog Torsten.
Nu vet du. Om Haile Selassie alltså. Fast Haile Selassie motsatte sig väl rastafarianernas syn på honom. Själv va han kristen.
Är ni också så att när ni har börjat skriva på en sak att ni börjar skriva om något helt annat? Jag skriver ju om Torsten och Elvira och deras love story, men jag märker att jag skriver mycket om mig själv istället.
Alltså, jag har haft en konstig dag. Känslorna har gått upp och ner. Som om jag hade pms eller något. Har ni såna dagar ibland?
Jag måste erkänna en sak. En gång när jag var liten fick jag mardrömmar av Babar.
BTW: Kan man posta grejer här som man har på skrivbordet? Det måste inte ligga uppe någonstans va? Har dålig koll på det.
Låtar då? Har två som jag vill dela med mig av, men inte lagt upp de på Youtube än. Jag vet att man kan posta låtar från Youtube.
Jag är här :D
Jobbat, lunchat med familjen, sovit och tränat. Men nu blir det kvällsurf