Här är vi alla vänner.
En av dom värsta dagarna i mitt liv. Känns som jag inte kan lyckas med nånting, som att jag är förbannad till evig otur.
Behövde bara få ur mig det.
En av dom värsta dagarna i mitt liv. Känns som jag inte kan lyckas med nånting, som att jag är förbannad till evig otur.
Behövde bara få ur mig det.
Så spännande, vad gjorde du i Afrika? :D Och vilket land var du i?
Haha! Själv har jag inga laster. Eller jo, det har jag ju förstås, men jag har lagt av med sockret, kröken och röken, om man säger så. Kände att jag behövde göra det. Nu har jag bara snusen kvar, men den är inte så lätt att bli av med när jag har hållit på i 25 år, haha.
Nu vaknade Torsten med när hans favoritlåt kom igång. .
Torsten är min dammråtta som bor med mig och i den låten sjunger dem ju: " Damm, da, da ,da, da damm. :-P.
Min dåliga Göteborgshumor.
Haha, ja, men tur är har jag bara Torsten. :-P. Hehe, han är som min sidekick. Håller på att jobba på en kortfilm med honom. .
Äh, klockan är väl rätt nånstans i världen ;) :D Men nej, inte så här tidigt. Inte ens om jag är ledig faktiskt.
Jag fryser!
Haha! Jo, jag borde plocka fram snabeldraken, men jag skyller på sendraget jag fick i morse.
Jag funderar på att sjukskriva mig imorgon, haha. Säga att jag har fått en släng av reggaemylitis. Tror ni dem går på det? .