Här är vi alla vänner.
Jag kanske ska göra det. Se om jag kan känna igen mig i dom världarna i mörkret. 😔
Jäkla fågel! 😡 Du behöver en katt som kan hålla ordning i ditt uterum. 😺
Men...mysigt med uterummet som ni förhoppningsvis kan använda mycket närmaste månaderna. Som till frukost t.ex.
Din klänning blir nog fin till slut. Och superenkelt om man som du vet va man gör. Till skillnad från mig haha. 😉
Jag fattar varför du inte har hatt och boots. 😉Cowboyboots är snyggt men nog jobbigt dansa i. Inget jag skulle villa ha när jag dansar street/hiphop iaf haha.
Fast kombon jeans, blus/skjorta, cowboyboots och cowboyhatt är coolt måste jag medge. Iaf om man bodde i dom delarna av USA där det är vanligt. Fast jag skulle villa ha en ljus hatt tror jag. 😊
Sho Sweeney,
trevligt se dig igen.
Tack för tipset men jag har ju inte sett TV-serien. Sen är väl inte det spelet särskilt mörkt eller? Berätta mer! 😉
Aha, det är mörkt?! Asså, även om jag va lite för liten för den när den började sändas kollade jag upp den när jag va lite större och då tyckte jag seriens tema verkade jobbigt det där att det kretsar kring ett självmord och den döda är berättarröst i serien. Det är ju faktiskt väldigt mörkt men på ett sätt jag inte riktigt grejar tror jag. Hoppas du inte tar illa upp men jag vill va ärlig.
Brukar du hänga mycket i den här tråden? Trevligt isf! 😊👍🏿
Tack, du är alltid lika sjysst och förstående. ❤️
Själv är jag väl här lite i perioder men jag uppskattar verkligen tråden och alla trevliga människor som är aktiva i den. Lite vänligare än i resten av forumet... 😊❤️👍🏿
(Vänskapshjärtan)