Här är vi alla vänner.
Känn dig aldrig sviken i bananrepubliken. Våga stå upp för den du är. (Lyssna och lär). Fast i området där jag bor är missnöjet ändå ganska stort. Folk som bor här är ju lite sär. *Ylar*.
Känn dig aldrig sviken i bananrepubliken. Våga stå upp för den du är. (Lyssna och lär). Fast i området där jag bor är missnöjet ändå ganska stort. Folk som bor här är ju lite sär. *Ylar*.
Och glad sommar till alla oavsett ni jobbar, har semester eller nåt annat! 🌞
För mig är den här tråden lite komplicerad faktiskt då det kan gå nån dag eller två eller mer mellan jag tittar in och då svarar på inlägg från er andra som kanske inte är dagsfärska. Jag är ofta nyfiken, ger feedback och/eller ställer nyfikna frågor men verkar som personerna jag postar till ofta verkar missa mina inlägg. 😮
Jag kan ju förstås inte bestämma över andra och kanske är det jag skriver totalt fkn ointressant men ville bara göra er uppmärksamma på att det mycket väl kan ligga ett svar till er lite längre bak i tråden. Om ni är intresserade av läsa det vill säga. Det är upp till er.
fultextad användarhandbok är en sån som inte verkar missa mina inlägg så hon får en liten guldstjärna av mig. ⭐️
Eller gör jag nåt fel? Kanske jag som inte fattar hur en sån här tråd egentligen funkar? Typ oskrivna regler jag missat? 😮🤔
Jag är väl en lite udda fågel som inte passar in riktigt. Fick av en annan användare höra häromdagen att jag typ verkade osannolik och troligen va ett fejkkonto. Gjorde mig ledsen och förstärkte min känsla av va lite udda. Typ. 😔
Nu ska jag besvara lite inlägg...fast det kanske inte är så det är tänkt...ähhh jag vet inte. 😮
Tvekade lite posta det här men känner jag måste få det här sagt. Snälla, ta det inte som påhopp. Jag uppskattar tråden och er alla som finns i den. 😉
Ok ja, hårbotten exponeras inte alltid och är väl känsligare då. Men när du smörjer benan kommer det inte lätt solkräm i håret med då? 😮
Mörkt hår, mörka ögon men ljus hy låter vackert...som...Snövit jue. 👍🏿
Jo, särskilt som barn brände jag mig ordentligt några gånger trots jag är darkskinned dvs mer svart än chokladbrun. Rött blev/blir det inte utan fult gråaktigt. :/
Det jag fascineras av är ffa förmågan skifta hudfärg från ljus till brun som jag inte alls har. Men jag älskar va i solen ändå. 🌞⛱
Tack för du svarade förresten, Mortiscia80! 😊
Tack du med, Eurydike, för ditt fina svar. Jag vet att inlägg lätt hamnar långt bak i tråden och därför missas och jag tror inte för ett ögonblick nån av er i tråden medvetet struntar i att svara eller att det skulle va illvilja. Så menade jag inte, jag svär. Ville mest göra er uppmärksamma på att det kan ligga svar från mig och vänta längre bak i tråden. Eller så passar inte trådens upplägg eller va man ska säga mig så bra. Det är kanske mer tänkt som en chat helt enkelt och det som skrevs igår eller förrgår är borta *poff*. 😮
Det där med bakomliggande information rörande fejkkonto blir jag ju lite nyfiken på. För det spårade ju duktigt i en tråd häromdagen pga sånt tjafs där det va extremt oklart om det öht va jag, nån annan eller ingen som anklagades. En annan person i den här dvs. Här är vi alla vänner-tråden reagerade också på dom väldigt diffusa anklagelserna i den tråden. Tycker det va rätt obehagligt alltihop faktiskt. :/
Tack för din omtanke! Det värmer! ❤️
Kommer pm:a dig... 😉
Jag tror jag stannar hemma idag. Skulle ha åkt på dans men det kommer att vara ca 18 grader ute så även om vi är under tak känns det som att det blir rätt jobbigt att flänga runt då. Lite synd, men om jag stannar hemma får jag ca 8 timmar för mig själv i lugn och ro, och det har jag nog aldrig haft de senaste sex åren. Då kan jag göra i ordning balkongen, ordna lite finare hemma, äta något gott i lugn och ro istället. Dessutom vill jag sy minst en ny kjol om jag ska ut på fler danser, nu har jag bara två att skifta mellan (särskilda stora kjolar som rymmer gräddfluff till underkjol). Jag vill sy klänningar och lite allt möjligt nu! :)