Här är vi alla vänner.
Åh vilket bra avsnitt det var idag! Jag älskar Sören! Men undrar faktiskt vad som händer nu (ljusen....) eftersom han ju tror att Rakel är galen.
Hoppas verkligen det går bra oavsett!
Åh vilket bra avsnitt det var idag! Jag älskar Sören! Men undrar faktiskt vad som händer nu (ljusen....) eftersom han ju tror att Rakel är galen.
Jag minns när jag tvingades betala 1500 för en fralla..... Ok, det var 1500 yen men ändå, kändes som en förmögenhet.
Poirot, det är han den där detektiven va? Han är rätt ok, lite fåfäng kanske, om det är rätt ord.
Hahaha bästa avsnittet ju, jag älskar Babben!!! Skrattade högt.
Hehehe jo men det öppnar ju upp för annat Var det inte en synnerligen grov sexanspelning med rören??? Hahaha. Tänkte du på det?
Jaha det var dagens avsnitt :D Med rören och allt. Men en kaffe Babben, hur svårt vore det då att få ur sig? Duell blir det inte då. Sköna förolämpningar de hade i alla fall hahaha! :D
Jag kände nog igen en del från gamla bilder och när muséer etc gjort utställningar om gamla jular, svenska flaggor och änglar var verkligen i ropet där ett tag t ex.
Kör på! :)
Hmm, antingen kan man tänka att det jämnar ut sig med tiden eller så köper du något mer till honom? Något personligt så där. Men ängeln och äpplet låter verkligen jättefina iaf! :) En bra bok är alltid rätt i mitt tycke (både jag och min man älskar att läsa) eller något som har med hans hobbies att göra. Man måste liksom inte ge för ungefär lika värde (de flesta vuxna ser det nog så) men det känns bättre för en själv om det inte blir alldeles för stor skillnad.
Aj tusan. Hoppas det inte läcker vatten eller så. Bor ni i hus eller lägenhet? Baket gick bra tack. Fast jag måste erkänna att jag är rätt kass på att baka hahaha
Stekt vörtbröd med mjuskost på. Vad säger ni om det?
Jag ska... göra en matlista för nästa vecka....