-
Ok, tack.Anonym (Kattflickan) skrev 2024-10-13 12:49:46 följande:Man får skriva till forumvärden
-
Bara inte Torsten ser dig. Han är livrädd för katter. :-P.Anonym (Kattflickan) skrev 2024-10-13 12:52:04 följande:
🐾Tassar runt på FL och tittar om jag kan hitta en kattkompis 🐾🐈
-
Det tackar han för. . Hur står det till annars då?Anonym (Kattflickan) skrev 2024-10-13 12:59:06 följande:Jag ska försöka att hålla mig undan för Torsten
Jag tar en paus från spelguiden. -
God morgon världen! Idag väntas nya äventyr och nya skatter att erövra.
-
Jag sms:ade lite med min coach i helgen. Vi brukar inte höras av då, men jag skrev att jag satt och fixade med Print Screen och att det tog ett tag innan jag kom på hur man gjorde. Då skrev han att han är så stolt över mig. Då blev jag rörd. Har man gått hela livet och fått höra att man inget duger till eller att det man gör bara är skit, så är det skönt att få den bekräftelsen ibland. Jag måste säga att han är nog mitt största fan.
-
Tack! Ja, han är kickass! . Han har hjälpt mig så mycket med allt och jag fattar inte hur han orkar, men det gör han så det ska han ha all kredd för.Eurydike skrev 2024-10-14 09:49:26 följande:Vad kul! Han är grym din coach och jag förstår att han är stolt över dig 🤩🙌👏
-
Ja, vi är ju verkligen det. Vi kompletterar varandra. Jag står för idéerna och det teoretiska, medan han står för det praktiska.Eurydike skrev 2024-10-15 11:07:48 följande:Tillsammans är ni ett riktigt dream team ✨🌈⭐️
-
"If you know like I know, you don't wanna step to this. It's the G-funk era, punked out with a gangsta twist. If you smoke like I smoke, then you are high like every day and if your ass is a buster 213 will regulate." *Ylar*.
-
Dj Torsten is playing: Lady Saw and Marsha-Son of a.
-
Jag har kommit på ett nytt uttryck, eller ja, jag har inte hört det innan så då måste det vara nytt. :-P. Frisk i hatten. Vilket betyder att man har förfriskat sig lite väl mycket.